/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Overspil video til DVD
Fra : jysch
Vist : 3919 gange
100 point
Dato : 23-05-06 12:10

Jeg har en del film på Videobånd, som jeg gerne vil have spillet over på DVD.

Jeg har afspillet ind på en harddisk via fjernsynet og et tv-kort, men ved ikke lige hvordan jeg får dem over på en DVD skive, for de fylder jo en del mere end der kan være på DVD skiverne.

Det er kun til eget brug og kun for pladsen skyld. Alle de videobånd fylder jo en hel del

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-06 12:21

Jeg har ingen erfaring med siden her: http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm men du kan prøve om der er noget du kan bruge

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-06 14:01

Ulead Videostudio 10.0 er et perfekt program til dette. Du kan selv sætte titel på og meget andet.
http://www.ulead.com/vs/runme.htm

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-05-06 17:55

Du kan bruge et program der hedder "DVDFab Platinium" Den har jeg brugt til at kopiere "Købe-DVDér" ned på en jeg selv kunne brænde, og det fungerer godt. jeg tror det er det du skal bruge.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 23-05-06 18:41
Kommentar
Fra : jysch

Dato : 31-05-06 18:18

Er der ingen programmer som er på dansk og skal være lette at bruge, finde ud af?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-06-06 18:22

Ulead Videostudio er let at finde ud af også selv om det er på enkelsk.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 03-07-06 23:20

Tak for svaret Brassovitski.