/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
blokering af billeder på mail.
Fra : anikatrit01
Vist : 694 gange
353 point
Dato : 23-05-06 11:56

Tænkte om der er nogen af jer der ku hjælpe mig med dette, hvilket jeg absolut ikke er i tvivl om..
Hvergang jeg skal sende en mail hvor jeg sætter små animationer eller andet ind på mailen for at den skal være lidt sjov, smiley o.s.v, så blokeres det med et rødt kryds i en firkant, og der står man skal klikke her for at få billedet frem så modtager ikke kan identificere din computerDet sker hver gang og jeg gider det ikke.. Jeg vil gerne sende noget til venner som bare er der når mailen blir sendt, og at der ikke skal komme nogen blokeringer for det er ret ødelæggende ( syntes jeg)..

Ville blive super glad for lidt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 11:59

hvilket mailprogram bruger du ???

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 363 point
Dato : 23-05-06 12:06

Funktioner-indstillinger-sikkerhed, der laver du om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 12:08

peet49 ja hvis det er outlook express - så er det netop funktioner - indstillinger - fanen sikkerhed - fjern markering udfor bloker billeder........osv - men det lyder som om det kunne være en webmail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 12:22

BTW kan jeg huske du var interesseret i "dekorative mails" - så det er muligt du også lige skal under
fanen send og markere html i de to nederste felter under format for afsendelse af e-mail -

derudover skal du lige når du vil sende klikke på formater og se om der er flueben i html og "send billeder med meddelelse

ps... hvis modtager kører med højere sikkerheds indstillinger end du selv gør vil de alligevel kun se det de ønsker

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 23-05-06 13:04

outlook express 6.o bruger jeg hvrfor kan man ikke dele poin ud, jeg gav ved en fejl alle mine poin ved at forhøje antallet, men det er synd at kun en kan få poin.. Kan vi ikke lave regler om i kandu så man kan fordele dem lidt..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-05-06 13:07

Du skal ikke tænke på mig, jeg mangler dem ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 13:40

haha der kommer den igen med pointene - de er faktisk mere til besvær af og til - der MÅ være en anden måde at markere det svar der hjælpe bruger/spørger .. bare min mening

har du i det hele taget fundet ud af det ?????

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 23-05-06 13:42

Hvor sødt.. peet 49....Ja men jeg er smadder glad for at i ku hjælpe mig..
Sikkerhed er jo også en vigtig faktor, syntes bare det er sjovt at overaske folk med sjov, men ikke hvis de selv skal trykke billedet eller hva det nu er frem, der går lidt af det sjove.. jeg er jo et stort legebarn og vil gerne overdrive med ting hvis jeg kan komme til det.... Anyway vi snakkes.. og igen tak for hjælpen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 13:42

det var synd med den fejl du lavede med point - men hvis du accepterer svar så tror jeg både peet49 og jeg vil give dig dem tilbage
Startede du på 100 eller ????

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 23-05-06 13:45

Jeg skal på arbejde så jeg må rode med det senere, men jeg er godt klar over hvad jeg skal.. Et stort tak til jer

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 23-05-06 13:47

tak fo rdet, men jeg skal nok samle poin ind igen.. ingen problem..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 13:52

god arbejdslyst

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 24-05-06 02:22

Hej Igen..
Så kom jeg hjem fra arbejde, så jeg tror jeg må iseng nu.. Da jeg har fri kl 23, og har en times kørsel + fitness i 40 min og en kollega i røret i 1 og en halv time.. Så nat mat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 02:24

sov sødt og drøm interessant

(jeg kan ikke finde min seng )

Godkendelse af svar
Fra : anikatrit01

Dato : 24-05-06 02:41

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 25-05-06 01:09

Hva menes der med webmail, i forehold til bare en mail..Hva er forskellen??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-06 09:29

Webmail er et browserbaseret mailprogram, som kan anvendes i kombination med et almindeligt mailprogram eller for sig selv efter behov. Når en bruger har adgang til at anvende Webmail, har denne via en browser direkte adgang til sin mailboks/webmail og har mulighed for at modtage og sende mails, uanset hvor i verden brugeren befinder sig, blot denne har internetadgang.

ps - jeg bruger en separat webmail til for eks kandu og andre fora for ikke at få mit mailprogram fyldt op hvis jeg ikke lige er hjemme eller for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 25-05-06 11:50

Okey.. Det var rat at vide.. jeg villle gerne have skiftet den røde kejle eller hva det nu er, på min profil her i kan du.. Men hvordan gør jeg det, er der nogen bestemte billeder som man kun kan bruge i kandu?? Jeg har ikke kunne finde det
Jeg har været inde og fjerne blokering i billeder, og det kan godt lade sig gøre.. men jeg undre mig over hvorfor der er stadeig er krydser som om den blokere. når jeg tar en kopi at et billed eller animation som jeg har gemt i min kladde på outlook kan der godt komme blokering.. Er det en god ide at gemme dem i klade eller skal jeg lave en mappe på skrive bordet, for der blir det vil ikke sendt ind som vedhæftet fil, som de gør i min kladde i outlook.. PYYYYYHA.. det bar en ordenlig smørre..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-06 12:04

ang brugerbilleder så gå ind i din profil og rediger der - der er anvisning under rediger profil

Hvis du kopierer et billede og indsætter det sker det ofte at det blot bliver til et kryds - brug i stedet for funktionen indsæt - billede (hvad som helst) - find det i din mappe/på dit skrivebord - og så bliver det der

Gemdine dekorative ting og sager i mapper

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 30-05-06 10:34

Alletiders svar.. Jeg har ikke været hjemme her i disse dage..
Jeg syntes det er godt at der findes kan du.. Så kan man virkelig få hjælp til mange ting.. Og gode råd..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 11:11

håber du hygger dig med dine kreative ting - jeg gør i hvertfald