/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Quicktime player
Fra : Frederiksen
Vist : 930 gange
200 point
Dato : 23-05-06 10:36

Af en eller anden grund gik min Quicktime player ned og jeg kan ikke få den geninstalleret, tror det er fordi jeg ikke helt kan få fjernet den "gamle" er der nogen der har en god ide til hvordan det gøres? Det dur` ikk med "tilføj/fjern programmer" der blir vist en meddelelsesboks så hurtigt at det er umuligt at læse indholdet, mer sker der ikk. Har så fjernet alt på dens oprindelige placering i programmer, har søgt på Quicktime og fjernet alt hvad der blev fundet også i skjulte mapper og jeg har kørt "regedit" og fjernet alle nøgler relateret til Quicktime men lige lidt hjælper det. Når jeg prøver at installerer både med og uden itunes og med forskellige versioner af Quicktime ender det ud med en boks hvor der står "vil du fjerne Quicktime til Windows?", altså jeg må stadig ha Quicktime eller?? Det er vel ikk nødvendigt at skrive at den ikke fjerner noget når jeg trykker ok, jeg får en meddelelse om at "installationskilden er ikke tilgængelig" Har istedet installeret " Quick Time Alternativ" en anden afspiller til samme mediefiler men den mangler audiokodecs til 3gp-videoer så vil ha den almindelige Quicktime, men den alternative starter med at konstatere at jeg har installeret Quicktime og om den skal afinstallere? Hvilket den åbenbart heller ikk gør! Har prøvet systemgendannelse flere gange.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 210 point
Dato : 23-05-06 11:33

Hej, prøv først den her:

http://support.microsoft.com/kb/290301/

Hvis det ikke hjælper så prøv den her uninstaller og se om den kan fjerne programmet (eller resterne af det):

http://www.snapfiles.com/reviews/MyUninstaller/myuninstaller.html

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : Frederiksen

Dato : 23-05-06 14:15

Uninstalleren klarede det, tak for hjælpen...