/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kundskabenstræ optaget hvor ??
Fra : fox_mulder
Vist : 688 gange
200 point
Dato : 23-05-06 02:08

hej alle film elskere
filmen kundskabens træ er jo hovedsageligt optaget i århus men vi er nogle stykker der diskuterer
følgende afdansnings ballet der hvor hun får rykket kjolen i stykker og løber ned af trapperne er
det optaget i østergades hotel / banko centret eller århus kongreshal i amaliegade
er der nogle af jer derude der kender svaret er der points at score
hilsen fox mulder

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 23-05-06 03:03

http://www.aarhus.nu/presse/2006/06-04-04-4.html

Og det er ganske vist eftersom jeg har været til mange koncerter i Østergades hotel

Godkendelse af svar
Fra : fox_mulder

Dato : 23-05-06 04:45

Tak for svaret tedd.
mange hilsner fox mulder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-06 14:52

Det var så lidt og i lige måde

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-04-12 23:23

På daværende tidspunkt hed det Folkets Hus fortæller min kone - hun var med i filmen som statist i afdansningsballet dengang...