/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Indstillign af kanaler
Fra : svendib
Vist : 614 gange
80 point
Dato : 22-05-06 19:29

hejsa :)
Jeg har lige flyttet sammen med min kæreste som ligger inde med et tv. Hun har ingen manual til det og vi ville gerne have fundet alle kanalerne igen da har haft en lille pakke og jeg har den store pakke,jeg har forsøgt at finde frem til en guide på nettet men det svære en sådan da fjernsynet er af mærket "nokia technology". bagpå er den mærket med: nokia 7185 5r. Hvis der er nogle der ude der har haft et nokia fjernsyn og ved lige hvordan man skal gå til med sådan en fætter må i endelige sige til :)
Skal lige sige jeg har forsøgt at lege med fjernbetjeningen og da der mangler teksten på det fleste knapper er det lidt svært :S

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 90 point
Dato : 22-05-06 20:12

Tror ikke du kan bruge Fjernbetjeningen på det
DU skal over på tvét og indstille, ALLE kanaler efter ønsket placering/kanaler.

Surt men sandt,,. især nu om dage...

Havde det så bare været DR og TV 2
Men alle kanaler nu omdage, har opgivet.

Men følger med.....

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 22-05-06 20:49

Hmm hvor fanden kan jeg indstille det på tv'et? der er kun volume til lyd og så til skift af tv programmer :S

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-05-06 03:17

JA
så er du sgu på-den
Altså hvis du ikke kan gå direkte på TVét og indstille.

Men du kan jo altid købe en multi----betjening

Bare se effter om den virker til dit TV/ Stereo
Ej heller så dyr, kan købes i HNyborg/Billisten.
Men tag din/t manual med, så du ved hvad du køber

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 23-05-06 08:01

min t/manual ?? :S har ingen manual hehe

Godkendelse af svar
Fra : svendib

Dato : 05-06-06 08:49

Tak for svaret sofus.dk.