/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
D-A-D rigtige noder
Fra : hatchi
Vist : 695 gange
95 point
Dato : 22-05-06 14:45

Nu har jeg søgt flere timer på google, og kigget vildt og voldsomt rundt på kandu, men jeg kan ikke finde nogen indlæg med links til noder til nogen af D-A-D's sange. De er heller ikke på deres egen side, der er kun tabs.

Findes der noder til D-A-D? Gerne samlet i et hæfte, eller bare til download. En af mine kammerater har en guitarbog med en enkelt d-a-d sang i, men der er jo ikke meget underholdning i bare en.

Jeg kunne især godt tænke mig noderne til den Laust Sonne spillede på klaver i Horsens i weekenden. Hvad hedder den sang forresten?

Hvis ja, hvor kan man købe det hæfte, eller downloade noderne?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-06 15:14

I dette link, er der rigtigt mange noder

http://www.avz.dk/index.php?id=6&no_cache=1&dlpath=Dad

ps.... resten kan jeg ikke hjælpe dig med, så ikke tv i lørdags

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 22-05-06 16:26

Jaeh, det er jo nogen D-A-D tabs. Jeg leder efter noder, som jeg kan spille klaver efter. Men tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-06 17:33

Ups, vidste jo ikke det var klavernoder du søgte

Hvis ikke der kommer andre på banen, så prøv på biblioteket