/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel -Overskrifter ved udskr.
Fra : moltov
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 22-05-06 14:45

Hej Alle

Kan jeg ikke lave det således i Excel, at jeg udpeger enkelte celler til at være overskrifter i et skema (Som man kan med Word) og når der så bliver lavet nye sider, så kommer overskriften automatisk med.?

Moltov

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 15:14

Du kan lave sidehoved/fod i Excell.

Jeg skal lige checke det af, så vender jeg tilbage.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 15:17

Jeps!

I Vis ligesom i Word.

Det ser bare lidt anderledes ud i Excel.

Jeg tror, du kan se, hvad du skal gøre, når du står derinde.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 15:20

Jeg sidder lige og funderer over det med skemaet, som i Word.

Det handler jo slet ikke om Sidehoved/fod, men om selv skemaet.

Ind at rode i Excel igen, moster

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 60 point
Dato : 22-05-06 15:43

Du kan gentage en kolonne eller række, hvis du går inde under "Filer" - "Sideopsætning" - fanen "Ark" og sætter den ønskede celle/række ind.

Mvh. Ampere

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 22-05-06 15:48

Ja sku!

Tak for svaret. Det virker..Og tak for hjælpen Camillasmoster.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 22-05-06 15:50

Det var da så lidt

Ampere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 16:56

Ja, nu siger du hjælp, ikk'?

Men alligevel, velbekomme

Hanne