/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7 Beta
Fra : popper
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 22-05-06 00:04

Hvem kan hjælpe mig, jeg har installeret IE7 beta og vil nu gerne afinstallere den igen men jeg kan bare ikke finde den i tilføj eller fjern programmer ej heller i easy cleaner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 00:16

åbn denne computer og kig under dit c drev der ligger den nok og hygger sig

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 00:20

ja der ligger godt nok noget der hedder update men kan jeg så bare slette denne mappe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 00:23

update ??? - tror ikke det er den da ???

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 00:32

mappen update ligger i en mappe på c drevet der har følgende navn "7fe6878a74290c20a976bb268" eller det er måske ligefrem IE7 Beta

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-05-06 00:42

Den burde ligge i tilføj/fjern. Prøv at sætte flueben i "vis opdateringer".

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 00:47

ja den burte være der men er der ikke

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-05-06 00:51

Hvis den ikke er der, så gør dette. For at få vist skjulte filer og mapper http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Gå så i start/kør, og kopier denne linie ind, og klik OK:

%windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe

Dobbeltklik på spuninst.exe for at starte afinstalleringen. Hvis den linie ikke virker, så prøv denne:

%windir%\$NtUninstallie7bet2$\spuninst\spuninst.exe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-06 00:57

Jeg har også prøvet I.E.7 og afinstaleret igen, den er i Tilføj/fjern programmer, jeg kan ikke huske hvad linien hedder, men mener den lå i den øverste halvdel af programmerne. Hedder den Microsoft Internet Explorer 7 ??? M er ca. midt i alfabetet, når du har fundet og afinstaleret den med EasyCleaner eller Tilføj/fjern fra kontrolpanelet, kører du videre som før med I.E. 6

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 01:07

det vil heller ikke hjælpe

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 01:10

jeg må desværre igen sige at den ikke ligger så jeg kan afinstallere den det er jo derfor jeg spørger efter er råd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-06 01:11

Læs nu linierne i Tilføj/fjern grundig, linie for linie, den er der jeg overså også linien i første omgang, beklager ikke at kunne huske hvad der stod

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-06 01:36

Nu sidder jeg med Internet Explorer 7 Beta 2, afinstarerer den sikkert igen, men nu kan jeg finde linien, både i EasyCleaner Tilføj/fjern og Kontrolpanel Tilføj eller fjern programmer, den hedder simpelhen Internet Explorer 7 Beta 2 ,der skal være hak i Vis opdateringer, øverst i vinduet der åbner når du klikker på Tilføj eller fjern programmer, fra Kontrolpanel, ellers vises den ikke.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-05-06 01:48

Den skal ligge imellem opdateringerne.

Hvad sker der, når du søger efter afinstalleringesfilen, som jeg beskrev ?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 22-05-06 11:15

Hej, ifølge releasenotes:

>>>
Uninstalling Internet Explorer 7 Beta 2 before reinstalling Internet Explorer 7 Beta 2

To uninstall Internet Explorer 7 Beta 2 and return to Internet Explorer 6 on Windows XP

Click “Start,” and then click “Control Panel.”
Click “Add or Remove Programs.”
Check “Show Updates” at the top of the dialog box. (If you are running Internet Explorer 7 Beta 2 Preview - March 20, or a newer version of IE7, this step is not necessary.)
Scroll down the list to “Windows XP – Software Updates,” select “Internet Explorer 7 Beta 2 Preview,” and then click "Change/Remove."
If "Internet Explorer 7 Beta 2" does not exist, run %windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. (To do this, you need to have "view hidden folders" enabled.)

Hangs During Uninstall--If the uninstall process hangs while removing Internet Explorer 7 Beta 2, delete any custom sound schemes created after installing the Internet Explorer 7 Beta and retry the uninstall.
<<<

http://msdn.microsoft.com/ie/releasenotes/default.aspx

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-06 11:23

Måske er det nemmere at forstå, når det skrives på udenlandsk

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-06 12:56
Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 22-05-06 21:31

Tak for svaret molokyle.