/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola RAZR V3 - MP3 afspil
Fra : invisible
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 21-05-06 15:52

Kan det passe at "Motorola RAZR V3" ikke kan afspille MP3 filer ???

Da det ikke ser ud til at det medfølgende software fungerer ret godt under WIN2000, kan jeg ikke bruge det software, men vælger at overføre en MP3 fil, som fungere på en Nokia 6230i, med bluetooth, men Motorola RAZR V3, stopper og fortæller at det er et ukendt format ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-06 16:08

Det er desværre rigtigt, at Motorola V3, IKKE kan afspille mp3 filer

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-05-06 17:09

Hvad kan den så afspille ???

AAC eller MP4 filer ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-06 17:24

Dette er funktionerne over en V3

Farveskærm 262.000 farver
Skærmopløsning 176 x 220 pixels
Triband
Dynamisk Hukommelse 5 MB
Standard telefon låsekode 1234
Viderestilling
Ekspressopkald
Banke På
Parkering
Konferencekald
Håndfri samtaler
Stemmestyring: Opkald og aktivering af funktioner
Opkaldsbegrænsning
Opkaldsspærringer
Telefonbog: Kapacitet op til 1000 navne, Antal numre per navn: Ubegrænset, Individuelle ringetoner: Personlige
E-mail adresser
Udveksling af visitkort
Beskeder:
SMS, Lang SMS op til 450 tegn, Gruppe SMS, Intelligent ordbog, Skabeloner, EMS/SMS med billeder, MMS (billedbesked), Chat, E-mail klient
Lyd og display:
Polyfoniske ringetoner 24 stemmer
Vibrator, Ur, Baggrundsbilleder
Kontor og fritid:
Kalender, Alarm, Lommeregner, Valutakonvertering, Komponere egne ringetoner, Lydoptager op til 1 minuts optagelse, Indbygget kamera 640 x 480 pixels, Videoafspiller MP4 format, Præinstallerede spil 3 udskiftelige, Eksterne programmer Java
Wap og internet: WAP browser WAP 2.0, WAP push beskeder, Sikkerhedscertifikater
Fax og Data:
GPRS Klasse 10, Kabel medfølger, Bluetooth, indbygget datamodem, Lokal synkronisering MS outlook, Fjernsynkronisering
Batteri: Standby 12 dage, Taletid op til 7 timer
Mål: H98xB53xD13,9 mm
Vægt: 95 gram

Accepteret svar
Fra : vixen

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-06 21:40

Jeg har selv en og mine mp3 afspilles udemærket?? Nu har jeg kun lagt 2 stk ind,men de spiller fint og dur også til ringetonen osv. Jeg brugte IKKE bluetooth, men den medfølgende software, så kunne det have noget med det at gøre? Til gengæld lød en Wav fil jeg lagde ind ved en fejl, meget meget dårligt
Mystisk?
Vixen

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 21-05-06 22:24

Tak for svaret vixen.

Det virker fint nu.

Jeg måtte blot upgradere min comp. til win WinXP, så fungerede det fint med det medfølgende software, hvor den konverterer MP3 til en eller andet mystisk MP3 format.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 22-05-06 21:10

Selv tak, jeg er glad for at du fik det til at virke til sidst.
Vixen