/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ciao Taber benzin..
Fra : Grise_tryne
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 21-05-06 13:24

Hej jeg har en vespa ciao fra 99..
Her for nylig da jeg var ovre for at fylde benzin på, kom jeg ud, efter at have betalt, og så at alt benzinen lå på jorden og var løbet i risten..
Jeg ved at det løber ud fra kaburatoren, når jeg tænder for hanen.
Det løber ud af sådan et meget lille hul når man skruer "toppen" af kaburatoren.
Men hvad mangler der? er det en pakning eller hvad er det?

Hilsen Sebastian

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-05-06 14:59

Du skal have renset din karburator.
Eller justere svømmeren/flyderen, det er den store ring, der ligger i bunden af karburatoren.
Og lukker/åbner for benzintilførslen.
Det kan også være, at den stift, som svømmeren skal lukke, sidder fast - rens den eller køb en ny.
Svømmeren kan være utæt - se efter om der er benzin i den eller køb en ny.