/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Receiver til 2 udbydere
Fra : barrett
Vist : 617 gange
200 point
Dato : 20-05-06 14:37

Er der nogen der ved om der er kommet nogen Receiver der kan bruges til både Viasat og Canal Digital - vi er ved at blive vanvittige af at skulle slukke for den ene receiver og bagefter tænde for den anden for at skifte fra den ene udbyder til den anden ?

Med forventningsfuld hilsen
Barrett

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 07-06-06 21:49

Hej Barett,

Det har man da kunne få i flere år, men problemet er bare at de to selskaber bruger hver deres kodnings- og styresystem. Man kan ikke idag oprette et byt abonnement uden at bruge en godkendt receiver fra selskaberne, dog tror jeg at nedenstående model kan bruges, hvis du i forvejen har et canal digital abonnement,

Strong SRT 8700 med Viasat Guldpakke
Strong 8700 parabolmodtager:
og SPAR 2.500,- kr.
Åben box med 2 kortindgange med både Viasat kortlæser og Canal Digital Conax kortlæser.Men kun vi der haves et Canal Digital kort i forvejen der er oprettet før den 1 maj 2006.Lette Strong-menuer, indbygget modem til interaktive tjenester. Køb for kun 1,- kr. Ved køb af denne receiver bestilles der automatisk en oprettelse af Viasat guldpakke.
Ovenstående tilbud set hos www.netto-sat.dk

Held og lykke i junglen
MVH Michael