/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
hjælp til matmatik
Fra : saraPro
Vist : 3175 gange
20 point
Dato : 19-05-06 20:42

Jeg har brug hjælp til matmatik som jeg skal afleve på mandag det er folskolens Afgangsprøve matmatik problemløsningdel December 2001 kender i nogen sider som men kan finder opgavene en
google. tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-06 20:44

Du kan prøve at tjekke det her

http://www.studieportalen.dk/

eller

www.studienet.dk

Kommentar
Fra : saraPro

Dato : 19-05-06 20:51

Jeg har brug hjælp til matmatik som jeg skal afleve på mandag det er folskolens Afgangsprøve matmatik problemløsningdel December 2001 har du ikke andre sider jeg kan søger.

Kommentar
Fra : saraPro

Dato : 19-05-06 20:56

har po

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 19-05-06 23:42

Kan du ikke bare skrive specifik hvad det er du skal have hjælp til, måske det går bedre så? =) så kan du vil blive hjulpet igennem opgaven, for er ikke sikker på der er en side med facitterne.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 20-05-06 12:12

Jeg tror nu heller ikke der er en siden med facitterne, der er jo ikke åbnet for opgaverne endnu.

;en var det ikke lidt sent at komme i tanker om det

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-05-06 14:06

Hejsa.
Jeg kan ikke helt se, hvad det er, du søger..

Men her står der i hvert fald noget om problemløsningsdelen af afgangsprøven i matematik... i al almindelighed... Måske kan det hjælpe dig, så du bedre kan se hvad meningen er med den opgave DU skal løse..

http://www.faellesmaal.uvm.dk/fag/Matematik/proever.html

Nordsted1: De links, du er kommet med er vist til gymnasiet...