/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ikke åbne Outlook Express
Fra : mej4
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 19-05-06 20:14

Fået ny bærbar, og kan ikke åbne min Microsoft Outlook Express email her.
Har hørt det kan være Panda virussikkerhedssystem der kan blokere??
Hvis....hvordan kan jeg så få ændret Panda instillingen.

Håber der er nogen der har lidt forstand på dette eller ved hvor jeg kan henvende mig.
På forhånd tak
mej4

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 20:16

får du en fejlmeddelelse ???

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 19-05-06 21:48

Nej det gør jeg godt nok ikke....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 09:02

hør lige - det er en ny bærbar du har fået - og du beskriver intet udover at du ikke kan åbne - mener du så at når du klikker på ikonet kan du ikke åbne eller hvad ??? Der skal lige lidt oplysninger til før nogen kan hjælpe jo

Har du opdateret på windows update så din maskine er fuldt opdateret med sp2 og det hele ???

Har du mistanke til panda - har du så forsøgt at lukke den ned først ????

normalt når man "bare" ikke kan åbne ( via ikonet) er det fordi MSOE.DLL mangler - men det skulle jo helst ikke være problemet med en ny pc og frisk opsætning.

Kan du komme nærmere ind på spørgsmålet ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 19:32

Du skal først oprette en konto/tilmelde en konto i Outlook Express.
Funktioner
Vælg konti
Tilføj > post
Da jeg ikke ved hvilken slags mail du har så bare følg guiden.
Har du en gratis hotmail, kan den ikke mere "køres" fra Outlook Express
Skriv ikke din mail-adresse her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 19:46

e.c det fremgår vist da temmelig tydeligt at der er tale om
Citat
Microsoft Outlook Express
i det indledende spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 20:06

Nåe ja.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 21:22

mej4 hvordan går det ?????????