/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blev Torsdag AF ???
Fra : sofus.dk
Vist : 797 gange
10 point
Dato : 19-05-06 19:09

Kan det passe, der er Fredag i dag.

Så har jeg misset en dag, eller 2.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 19:13

hahaha - onsdag gav torsdag et spark bagi og blev grebet af fredag der overtog det hele

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-05-06 19:29

Tja, et eller andet må være gået temmeligt hurtigt.
Men vågnede i morges, tænke AK der er langt til i morgen.
I dag altså.
Man kan vel ikke bare misse en hel dag eller.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 19:30

ser da ud til at have gået udemærket med det missing

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 20:01

Det er først rigtig torsdag i næste uge.

Kommentar
Fra : Luckylook

Dato : 19-05-06 20:36

Jeg har også prøvet at sove i tre døgn og så blev det torsdag!!!!!!!!!!!!!! Uden yderligere forklaring er man nødt til at acceptere andre menneskers tid selv om det er lidt forvirrende.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-05-06 20:57

Luckylook ......
Mener jeg engang har oplevet det, men kan ikke bevise det.
Men kun 1-2 dage i træk

Efter en tur ved tandlægen, med gas.
Så muligheden er der åbentbart.

For pokker da, hvor var jeg dog trængende, og kattens mad var tømt.
I dag altså.
Og plejer at fylde op hverdag.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-05-06 23:04

Fortvivl ikke, der kommer nok en torsdag eller to senere.

Imens kan du, som Robinson, trøste dig med Fredag.

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 19-05-06 23:46

Jep det er fredag! =D det kan du ikke komme uden om... men ved du hvad... læg du dig ned og glæd dig til næste torsdag, for det er en særlig god en af slagsen. En helligdag = FRI! :D

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-05-06 03:59

Spøjst, det er først da jeg ser denne tråd , at jeg opdager at det er blevet lørdag,
Troede faktisk at det var blevet fredag, og at i går, var torsdag,,
Nå men så god weekend

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-05-06 04:01

En rigtig UFOUGE , den må være toppet torsdag

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 20-05-06 15:38

Hold da helt op! Det var sgu da imponerende!
Jeg har kun præsteret at sove i 21 timer i træk som 18-årig efter en uges "studietur" i Prag med gymnasieklassen. Jeg skulle liiige hjem og have en lille lur, inden jeg skulle i byen om aftenen. Gik i seng kl. 12 middag og vågnede til min store gru først kl. 9 næste morgen. Jeg var gået glip af EN HEL FREDAG, hvilket var en total katastrofe dengang!
Det kunne godt nok ikke ske i dag...
Dét der med at "man kan sove når man bliver gammel" er noget ævl.... Jo ældre man bliver, desto sværere er det at sove igennem, synes jeg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 15:43

Citat
Jo ældre man bliver, desto sværere er det at sove igennem, synes jeg

haha - jeg det er natte - øhhh natterendernes tid

filans til besvær når man ikke kan finde kontakten og lommelygten er gået død - sagde min gamle far engang

Accepteret svar
Fra : Luckylook

Modtaget 10 point
Dato : 20-05-06 17:56

Vi må gå ud fra du bare sov jeg har længe spekuleret over om der er nogen der griber ind og at der kunne være flere årsager til at man er væk et eller flere døgn. Jeg kan forstå at efter en heftig bedøvelse eller en projekt periode kan jeg sove næsten firetyve timer. Men når man bare er væk så længe uden grund, så værdsætter jeg de dage jeg får.

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-05-06 10:33

Må gå ud den bare er væk.
Mener da, at jeg har været vågen,,,,,,men.
Har på det sidste godtnok haft det mærkeligt.
Kan sidde ved Pcén, og så er der pludselig gået flere timer.

Kommentar
Fra : Luckylook

Dato : 21-05-06 15:45

Jeg tror det er en form for stres tilstand at man skal gøre tingene anderledes, måske lægge sit liv lidt om, gå en tur i parken om dagen naturligvvis. Eller løbe hvis man kan det hjælper på realitetsansen og det gode humør. Hvordan havde du det da du vågnede. Jeg selv var lækkersulten købte cola og chokolade og var lidt skrøbelig.