/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvilket mærke er bedst?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 19-05-06 15:54

Udgangspunkt: kassebil. 3500 kg.

Hvilket mærke er egentlig bedst efter jeres mening.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-06 16:00

Spørg ti og få ti svar.

Min svoger hældt før i tiden voldsomt til Mercedes, men holder pt frygtelig meget af hans Fiat.

Her i firmaet har vi en Mercedes og den ruster ganske forfærdentlig. Ellers er den ok at køre i, omend temmelig lastvognsagtig. Vores øvrige vognpark er Toyota, på nær en enkelt VW. Dem har vi ingen bøvl med. VW'en er ligeledes ok, men koster os noget mere i mekaniker end Tyota'erne.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-06 16:05

Iveco Daily 35-17
Det er den stærkest opbyggede kassevogn og med den nye 170 hk motor, trækker den ret godt
Iveco bygger deres biler op på en chassisramme og ikke disse selvbærende karosserier, flere andre fabrikanter bruger!
Faktisk skulle man ikke tro, det er italienere(Iveco er ejet af Fiat) der bygger dem, for de er meget driftsikre!
Ligeledes er serviceværkstederne meget gode og der er "drive in service", hvis det skulle gå noget galt!

Gert

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 16:38

VW

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-05-06 16:55

Det spørgsmål kan ikke besvares.
Tænker du på pris, udseende, sikkerhed, udstyr eller hvad, når du spørger hvad er bedst???????????

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-05-06 17:01

Læs nu, hvad der bliver skrevet:
Hvilket mærke er egentlig bedst efter jeres mening.

Gert

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-06 17:13

Efter min personlige mening er Toyota bedst alt taget i betragtning (pris, bøvl vedligehold, osv).

At køre i VW.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-05-06 17:19

Toyota er bedst, ingen tvivl om det!
Nu er problemet bare, at Toyota ikke sælger 3,5 tons kassebiler i DK

Gert

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 19-05-06 18:26

Hvis der er tale om en ny bil er mærket ret underordnet, ved en brugt kommer det an på den pågældene vogns tilstand. Mvh. K.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-06 19:31

Den bedste?
Min. Den er ikke til salg.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 19-05-06 21:16

de gamle mercedes 309 var næsten uopslidelige

Kommentar
Fra : hugomanden80

Dato : 19-05-06 22:55

fiat

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-06 07:46

Min gamle Studebaker fra 56 var heller ikke så ringe.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 30-05-06 20:03

Det er ikke særlig gode argumenter, der smides op her, så jeg vinder

Gert

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-06 21:38

Bortset fra at den ikke kan styre, den der japaner.
Men den er jo flot i carporten

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 31-05-06 22:02

Tak for svaret g_h.