/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6230 I
Fra : lmarquard
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 19-05-06 10:14

Nogen der ved, om man efter bindingsperioden ved 3 mobil kan flytte tilbage til fx. telmore?

Jeg tænker på om telmores simkort kan benyttes i en 3 telefon som Nokia 6230 I???

Lmarquard

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 19-05-06 10:26

6230i er ikke en 3 telefon, det er en almindelig gsm telefon, så svaret på dit spørgsmål #2, som jeg forstår det er , nej det kan du ikke.

Du kan dog sagtens flytte dit nummer fra 3Mobil til Telmore efter bindingsperioden, men så får du et nyt simkort.

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 19-05-06 11:46

Hejsa

6230i er en alm. mobil så den kan du bruge til telmores simkort men du skal nok først havde den låst op for den er nok simlåst i 6 md. ved 3mobil men det kan du finde ud af hvis du har et andet simkort så prøv at komme det i ellers skal du havde fat i 3mobil og havde en kode fra dem til at låse den op med Har selv en 6230i det er en almindelig tlf.

Hilsen orpe

Kommentar
Fra : lmarquard

Dato : 19-05-06 11:57

Sorry har skrevet forkert det er naturligvis en 6280 og ikke en 6230 I

Kommentar
Fra : Zerg

Dato : 19-05-06 12:06

Ja det kan du godt.
Altså hvis du starter med at ha et 3 abo. så kan du godt efter perioden skift til Telmore.
Du mister dog de 3 rettigheder du har. Men ellers virker alt fint.

Michael