/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
qutlook express
Fra : hpapp
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 19-05-06 07:46

når man motager en mail hvor der er en link til en side der vises billeder er der et rødt kyds i en hvid firkant hvad gør man ved det.
hp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 19-05-06 08:01

et af to så er det nok ikke et link men et billede der ikke kan vises

ellers - gå i funktioner - indstillinger - sikkerhed - fjern fluebenet i bloker billeder...osv - så kan du se billederne.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-05-06 08:20

I Outlook Express>funktioner>indstillinger>sikkerhed>fjern flue ben i boksen under henter billeder(sikkerhed),men hvis det er en spam mail så vil spammeren kunne se at du åpner mailen.
Du kan også dobbelt klikke på mailen så der åbner et nyt vindue,i det nye vindue vil
der så være en txt/bjælke hvor du kan dobbelt klikke på,så henter OE kun billeder fra/til
den specefikke mail..
Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 08:29

manse9933 ??? hvor står der henter billeder - ses ikke her da ??????

dbl klik for at åbne vindue gælder vist da kun hvis folk ikke har fjernet ruden forneden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-05-06 08:40

I XP-Sp2> hvor står der henter billeder>under sikkerhed,neden under står der>bloker billeder og andet eksternt indhold i html-e-mails.
fjernet ruden forneden>hos mig virker det selv om jeg har blokeret billeder under>sikkerhed.

Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 08:43

står der intet om her - der står tillad ikke vedhæftede filer....osv - tager du fejl eller ???? (har sp2)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 08:44

hpapp - firkanten med krydset er det i mailen eller er det på siden du får linket til og ikke kan se på den specifikke hjemmeside ?????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-05-06 08:47

Har du alle opdateringer til OE?
så vidt jeg husker ligger de ikke under vigtige sikkerheds opdateringer inde på win update,men under valgfrie opdateringer.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-05-06 09:12
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 09:55

hvis du har problemer med at klikke dig ind på en side via linket så prøv at sætte din internet explorer til standard

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 19-05-06 12:58

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 17:03

hvilket svar hjalp dig (bare for at en anden bruger kan få hjælp ved at søge)