/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Hvad kan den som VS Express...
Fra : Surf
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 18-05-06 22:39

ikke kan

Ja hvad kan den ---> http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/ som Visual Studio Express ikke kan. og hvorfor er der nogen der vil arbejde med begge 2

Visual studio express indholder det Her ---> http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-05-06 22:47

Hvorfor er der nogen der kan lide grønne biler og nogen der kan lide blå?

Der er lidt om emnet her:
http://www.eksperten.dk/spm/526968

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 23:42

Jatak det besvaret ikke mit spg

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-05-06 23:54

Hvis ikke du er tilfreds med Visual Studio så prøv #develop, den er gratis så der sker ikke så meget ved at prøve.

Men #develop er nok ikke så meget bedre.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 23:56

Det va´r heller ikke det jeg var udet efter

Mit spg lyder hvad kan det program som ikke VS Express kan

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-05-06 00:09

LBO, jeg synes at du skal prøve at spørge i endnu et forum; der hvor eksperterne er:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/C/

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 19-05-06 11:52

Hej Surf.

Jeg har faktisk ingen kendskab til det du skriver om.
Hører dit spørgsmål i det hele taget hjemme her, i så fald burde du måske definere det
så brugere som jeg undlader at få vækket vores nysgerrighed , da emnet alligevel
er fuldstændig uden interesse for mennesker af min type.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-05-06 12:49

dkwM327 ---> ja den tilhøre hertil da der er taler om 2 programmer af sammen form. og da den stået under "Andet udvikling" og da de 2 programmer er begge udviklinger programer

Og hvis du ikke syns det tilhøre hertil kan du bare lade være med at skrive her
----------------------------------------------------------------------------------
Andre der kan hjælpe mig her

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 20-05-06 18:28

OK Surf.

Der er åbenbart ingen pt., så det er nok fordi vi er mindre begavede end du er på PC-området.
mvh.
DkwM327