/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Krumtap og CDI til Comet
Fra : toshio
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 18-05-06 20:46

Hej

Jeg søger en krumtap, til anvendelse sammen med Athena 47,6 mm cylinder.

Hvor kan sådan en købes, udover west-import.dk, som jeg har meget ringe tiltro til?

På scooter-dele sælges en såkaldt racing cdi til pgo... De påstår, at den giver 10-15 km/t på toppen. Er der noget hold i det?

Mvh Toshio

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-05-06 07:10

Den eneste anden krumtap jeg lige har kunnet finde, er en standard på scooter-shoppen.dk, desværre.

Anående den CDI sige rmin kammerat det er noget vås.
Desuden er Cometens CDI ubegrænset som standard..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 20-05-06 12:21

Nogen der ved, om den krumtap fra West-Import overhovedet passer på en Comet?

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 21-05-06 01:18

Jeg har mailet til Speedline angående krumtap.

De siger, at der ikke er lavet nogen krumtap til Comet ud over den originale. Kan det passe?

Og er det en nødvendighed at skifte krumtap ved skift af cylinder (47,6), udstødning, muligvis karburator, vario, kobling og rem? (Det var det, i store træk)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-05-06 23:05

Hvis du sætter de største tun på, så er jeg ikke sikker på din krumtap holder.
Men man kan jo få 47,6 med omkring 8-10 HK og også 15-17 HK og de sidste holder den nok ikke til i længere tid, da PGO ikke er nogen kvalitetsscooter når det gælder krumtap.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 24-05-06 14:26

Når jeg refererer til Athena 47,6 mm, mener jeg det sæt til lige omkring 1000 ,-

Hvordan klarer krumtappen det kit? Og passer krumtappe fra West Import overhovedet på en Comet?

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 25-05-06 17:59

Hvor er sættet købt, vi kan jo ikke bruge prisen til ret meget ellers?

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 25-05-06 18:08

Men det lader ikke til at der er lavet racing krumtap til pgo comet, og hvis der er, er de ikk til salg, så du må køre til din standard går i stykker, og derefter købe dig en scooter, som kan tunes

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-06-06 20:52

Ring til West-import og snak med ham.
Jeg købte mine krumtapper der, til de apriliaér som jeg har haft gennem tiden, og de har virket fint.
Bare gå efter en krumtap som ser solid ud.

Du kan se billederne fra da jeg skiftede krumtap på

www.frip.dk/qax

Kommentar
Fra : kandu01

Dato : 01-12-06 12:46

CDI til comet er ubegrænset fra std. af . c",)
Og desuden hjælper det ikk en skid til nogen scootere-.
Jeg har en helt ny krumtap til comet du må købe for 100kr. Du skal bar selv betale porto. ! =)

Håber det var det ?!

Mvh // Martin c",)