/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
JVC GR-D340E
Fra : changhunden
Vist : 479 gange
243 point
Dato : 18-05-06 20:22

Hej

Er der nogen der kender noget til JVC GR-D340E digital videokamera?

Er den med harddisk?

Jeg finder forskellige oplysninger, når jeg søger på det. Og jeg kan ikke finde det inde på JVC´s hjemmeside

Mange hilsner fra Jane

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-05-06 20:47
Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 18-05-06 20:55

Jo, der har jeg også været, men andre steder står der at den er uden.

Jeg er ikke sikker på at jeg kan stole på deres oplysninger.

Med venlig hilsen

Jane

Kommentar
Fra : henrik.r

Dato : 19-05-06 09:50

Hej den er ikke med harddisk men prøv

http://www.albertslundfoto.dk/shop/default.asp?BypassShopClosed=1&SetLng=1

også er den billiger end pixmania