/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mazda 5 van
Fra : snusi
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 18-05-06 19:52

Hvordan finder jeg ud af om der er nogle forhandlere der har en Mazda 5 van i forretningen? Ja jeg kan ringe rundt Når jeg finder de forskellige forhandlere og søger denne bil, går den til Mazdas hjemmeside og det viser jo ikke om forhandlerne har en stående. Jeg har nemlig hørt at de først kommer hjem igen til september.

snusi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-06 20:17

Ring til Mazda importøren. Han ved formentlig hvem der har en stående, som ikke er solgt.