/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
panda popper hele tiden op!
Fra : steffen15
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 18-05-06 18:37

hej har fået denne virus Clicker.HAThreat Level:
Damage:
Distribution:

Common name: Clicker.HA

Technical name: Trj/Clicker.HA

Threat level: Low

Alias: Trojan-Clicker.Win32.Tiny.c, asdbiz.biz

Type: Trojan

Effects:
It opens the adult content web page http://asdbiz.biz every 40 minutes. It is usually downloaded by another Trojan, called Downloader.EBY.

Affected platforms: Windows XP/2000/NT/ME/98/95

First detected on: June 21, 2005

Detection updated on: Feb. 16, 2006

In circulation? No

Brief Description

Clicker.HA is a Trojan that when it is run, waits ten minutes to open the adult content web page http://asdbiz.biz. It will open this web page every 40 minutes.

Clicker.HA is usually downloaded to the affected computer by another Trojan, called Downloader.EBY.

Visible Symptoms

Clicker.HA is difficult to recognize, as it does not display any messages or warnings that indicate it has reached the computer.

hvad gør jeg for at fjerne den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 18:46

sørger for at få renset din pc grundigt ved at hente hijackthis enten hos www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk - scanne og sende loggen ind - enten her eller der

en grimmer en da

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-05-06 20:20

de dur ikke med det problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 20:23

nåh ??? hvorfor tror du ikke det ???????? - det er folk der ikke beskæftiger sig med andet (næsten) så de skulle da nok kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-05-06 20:47

Kør denne scanner ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 22:07

sådan så er du i gode hænder !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 22:11

stl_s linket er dødt - sådan bare lige for at sige det

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-05-06 22:17

Ups . Tak miritdk . Jeg prøver igen.

ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-05-06 22:23

What, stadigvæk dødt . Man kan måske ikke lægge ftp links her ?

Kopier ovenstående ind i din adresselinie, eller hent denne scanner istedet http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files.

Klik scan/clean

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 22:25

ftp adressen kan jo bare kopieres op i adresselinjen så går den direkte til download