/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
katana lc
Fra : XtremeStor
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 18-05-06 17:11

har en suzuki katana lc fra 98, har sat axwin helix powerfilter på, tecnigas next udstødning, ny top racing vario, med 6 grams ruller, standard karb og standard cylinder mit spørgsmål er så, hvilken dyse skal der i, da jeg har en 74 i nu, og den går ikke rigtigt, som om den ikk får nok benzin.....

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 18-05-06 17:34

Du skal jo nok prøve en der er lidt større, hvis det er fordi den ikke får benzin nok, hvilket det jo nok er, men det er svært at sige hvilken en. Du må bare prøve dig lidt frem, men tror ikke den skal være voldsomt meget større

Kommentar
Fra : XtremeStor

Dato : 18-05-06 17:37

den originale dyse var 60.... så har allerede dyset 14 op....men har brug for nget mere konkret, da dyser jo ikke er helt billige, men hvad med en større karb,,, har kigget på en 17,5 med dyse 90

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-05-06 18:08

Du skal op i dyse 78.
Det vil blive lidt størrer fordel i at have en 17,5 karburator, da du vil få lidt bedre trækkraft, men dyse 90 er til de helt store tun.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : XtremeStor

Dato : 18-05-06 19:00

jeg har en dyse 82 liggende, eller er den for stor?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 18-05-06 21:24

Prøv da at sætte den i, det lyder ikke usansynlig at den skulle passe, og hvis scooteren 4-takter når du kører bundgas nedad, så er den lidt for stor.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : XtremeStor

Dato : 03-06-06 16:26

Tak for svaret pallebhansen.