/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Priserne om vinteren er de lavere????
Fra : Super_Fly
Vist : 476 gange
220 point
Dato : 10-08-01 00:06

Jeg er en dreng på 15 år bliver 16 om to måneder, og nu er det jo på tide at få mig en knallert. min store drøm er en "Gilera Stalker".
jeg har hørt om at om vinteren bliver prisen sat ned er det rigtigt for om sommeren koster sådan en Gilera Stalker ca. 14000kr.
Plz help me ........... jeg har brug for et svar plz help me.....

Kommentar
Fra : Super_Fly

Dato : 10-08-01 00:13

PLZ HELP ME!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 05:56

> Jeg er en dreng på 15 år bliver 16 om to måneder, og nu er det jo på
> tide at få mig en knallert. min store drøm er en "Gilera Stalker".
> jeg har hørt om at om vinteren bliver prisen sat ned er det rigtigt for
> om sommeren koster sådan en Gilera Stalker ca. 14000kr.
> Plz help me ........... jeg har brug for et svar plz help me.....

hmm, så vidt jeg ved koster en Gilera Stalker 10000,- som ny lige nu.
Brugtpriserne falder om vinteren, men forhandlerne går ikke ned.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4 hjul og 4 takt er 2 for mange"
--

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 220 point
Dato : 10-08-01 22:40

Nej det er rigtigt.. det kan være nogle falder i pris hen i mod vinteren. Det er kun fordi der så kommer en NY model til foråret og de gerne vil af med de "gamle" modeller

madmikk