/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Frontpage skift fra 2000
Fra : Dieter
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 18-05-06 11:42

Jeg har haft Frontpage 2000 installeret og arbejdet med min hjemmeside der.
Nu er jeg gået over til Frontpage 2003.
Siden kan jeg ikke åbne min hjemmeside. Der vises heller ikke et symbol ved "filnavnet ", som ligger på mit D-drev. (Harddiske er pationeret).
Hvad skal jeg gøre for at komme ind i min hjemmeside ?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 18-05-06 11:47

Hej, når du står på dit filnavn i explorer skal du trykke shift ned og samtidigt højre-klikke med musen. Der kan du vælge 'Open with' -> Choose program og i den liste der kommer frem vælger du FP programmet og sætter et hak i 'Always use this program...'

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 18-05-06 11:50

Og hvis 'Open with' ikke vil komme frem skal du højre-klikke på filen og vælge 'Properties'. Derinde kan du vælge 'Change' ved 'Open with' og opnå det samme.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 18-05-06 12:19

Til lawitt:
Hej Lars,
jeg kan ikke få det til at virke. De anvisninger du gav mig, virker ikke på min PC.
Jeg kører Windows XP-P
Har du andre bud ?

Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-05-06 13:54

Du mangler at lægge din hjemmeside på et "websted" på din egen comp.
Start FrontPage
Filer > ny > websted > vælg med en side > accepter den adresse på comp som FP selv foreslår.
OK
Nu har du en FP filstruktur.
Filer > importer > find din hjemmeside og importer alt
sig ja til at den vil overskrive
Nu kan du arbejde med webstedet og udgive det til hotellet hvor hjemmesiden ligger

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 18-05-06 14:13

Tak for svaret lawitt.
Hej,
jeg fik det til at virke. Bare ikke på den måde, du angav.
Men HVORDAN jeg fik det til at virke: Tja , jeg ved det ikke selv. Pludselig havde jeg den bare.

Mvh.
Horst