/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
spørgsmål til guitarister
Fra : shallowbay
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 18-05-06 08:21

jeg ville lige høre om jeres erfaring om denne Ibanez

http://www.alfred-christensen.dk/product_info.php?cPath=54_56_336_174&products_id=3330

På aage.dk fandt jeg en der ser ud til at være magen til men kun kostede 2.295,-
jeg kan desvære ikke linke til den men den hedder
Ibanez GRG170DX BKN Black Night på www.aage.dk
hvad er forskellen?

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 18-05-06 08:48

Og give en erfaring videre på et instrument er næsten umuligt.
det er jo dig der skal spille på den

Og dømme ud fra billedet ser jeg ingen forskel på de to guitarer - den eneste forskel er prisen.

Med det kendskab jeg har til Ibanez vil jeg give den et 9 tal. Grunden til jeg ikke kan give den mere er at den ikke ligger rigtig i hånden på mig. Jeg syntes også der er noget med afstanden fra strengene, ned til gribe brættet.
Men det er jo smag og behag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-05-06 10:30

Der er kun dig selv der kan vurdere om den ene eller den anden er bedst til dig. Ibanez laver almindeligvis fede guitarer. Oftest er der en årsag til at den ene er dyrere end den anden, f. eks. kan mekanikker og pick-ups være af den ene eller den anden kvalitet. Når jeg har kigget på guitarer er det ikke nødvendigvis den dyreste der passer mig bedst. At bedømme ud fra et billede og en teknisk beskrivelse er ikke seriøst. Så mit råd er ligesom Arnely's - prøv dem! Guitarer købes IKKE på internettet, med mindre vi taler om 400 kr spanske lejr-båls-guitarer.