/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Windows XP SP2 - opsætnin
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 542 gange
20 point
Dato : 17-05-06 16:23

Hej!

Jeg er i gang med at installere et trådløst netværk. jeg har en topcom router WBR 611 og et sitecom netkort til den bærbare computer.

Men jeg har åbenbart ikke den windows' opsætning (se link: http://8help.osu.edu/images/osulibw.jpg)

Hvordan installerer jeg den på computeren??????

Håber der er nogle derude, der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-05-06 16:43

Prøv at se nærmere i Start / kontrolpanel/ Guiden trådløst netværk.

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 17-05-06 17:02

okay, men skal jeg bruge GUIDEN TRÅDLØST netværk på den stationære, som har forbindelse med routeren eller skal jeg gøre det på den bærbare, som jeg ønsker en trådløs forbindelse til?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-05-06 17:21

Hej
Her må jeg stå af, da jeg ikke har trådløst.

Men ville mene, at hvis du lavede/kørte samme guide på begge Pc´er.
Så skulle den være hjemme.

Men vent og se, der kommer sikkert flere bedre svar.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-05-06 22:32

Du skal naturligvis bruge guiden på den maskine der har problemet!

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 17-05-06 22:57

den er der ikke... hvordan installerer jeg den så?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 28-08-06 03:15

Har du ikke fået din forbindelse til at virke eller har du glemt spørgsmålet ? Du skal i explorers adresse linie skrive: Netværkssteder og trykke på Enter, der får du mulighed for at instalere/oprette trådløs forbindelse, jeg har lige opsat den første trådløse forbindelse hos nogle venner

Godkendelse af svar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 27-01-07 15:45

Tak for svaret o.v.n..