/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
et godt 3d program
Fra : ulf112
Vist : 692 gange
115 point
Dato : 17-05-06 10:52

hej derude

jeg leder efter et godt 3d program for min nye ibookmed macos x10.4 jeg er vand til at bruge www.amnim8or.com og vil gerne have et der ligner det eller ac3d en smule i brugerfladen det skal også helst være billigt eller gratis maks 300 kroner og det ville være rart om det også kuunne gemme de film jeg laver i et format som jeg kan redigere i i movie. det sidste er dog ikke så vigtigt

hilsen oliver

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-05-06 14:51

Det ville sikkert hjælpe, hvis dit link virkede.

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 18-05-06 18:57

ja okay jeg mener www.anim8or.com

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 18-05-06 18:57

ja okay jeg mener www.anim8or.com

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-05-06 19:44
Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 19-05-06 02:08

Hvis du gerne vil have at det skal ligne ac3d, hvorfor så ikke bare bruge det! Jeg mener det fås jo også til Mac OS X , se her:
http://www.ac3d.org/downloads.html

Venlig hilsen
UlrikB

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 19-05-06 02:26

Hvis du for alvor vil frem inden for 3D animation så kan du lige så godt først som sidst kaste dig over Autodesk Maya, der findes en gratis PLE som kan hentes her:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=6902573

Men det er ikke noget for tøsedrenge, 205 MB download og en manual der er tykkere end "Krig og Fred". Og det er kun en PLE (Personel Learners Edition) den komplette version koster næsten $2.000 og den prof. udgaven kommer helt op på $7.000. Dog skal det siges at PLE versionen har fuld funktionalitet og både kan save og rendere, blot med et vandmærke i billedet.

Venlig hilsen
UlrikB

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 19-05-06 16:09

ja men ac 3d er meget dyrt men jeg prøver lige linksne og ser om jeg kan bruge noget af det

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 19-05-06 16:09

ja men ac 3d er meget dyrt men jeg prøver lige linksne og ser om jeg kan bruge noget af det

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 19-05-06 17:13

det vandmærke er ikke så godt og jeg ledder efter noget til maks 400 kroner og helst gratis så...

Kommentar
Fra : carsten04

Dato : 01-09-06 23:51

ved intet om 3d men hvad med Sketchup (free)

http://sketchup.google.com/download.html

M.v.h.
Carsten