/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gasolin - Forever Young akkord
Fra : fozz
Vist : 484 gange
200 point
Dato : 17-05-06 01:24

Hey..

Jeg har længe ledt efter akkorderne til Gasolins' dejlige sang Forever Young.
Er der nogen der ligger inde med disse? Det ville være super nice hvis du gad dele dem ;)
På forhånd tak!

/Fozz

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-06 08:00

Den er godt nok ikke sådan ligetil at finde, hvis andre heller ikke kan, må du en tur på biblioteket

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 17-05-06 19:41

Nej jeg har ledt på nettet - både google og diverse guitarsider. Uden held. Kan man se akkorderne på biblio, eller hvad? Eller mener du at jeg skal låne en nodebog med Gasolin og så tabbe den derfra? Det lyder besværligt..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-06 20:08

Musikbiblioteket ligger inde med nogle noder med Gasolin

http://www.musikbibliotek.dk/171?search[attrib][text]=gasolin&search[genre][0]=popRock&search[type][1]=sheets&limit=&offset=0&limit=20

Prøv at kontakte dit bibliotek og forhør dig om din melodi er imellem

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 18-05-06 14:50

Ja den er go'.. Jeg er bare for doven til at låne bøger så derfor hører jeg om der er nogen der ligger inde med akkorderne/noder?