/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HIK!
Fra : tedd
Vist : 2057 gange
500 point
Dato : 17-05-06 00:29

Hvad suseme skal vi os mæ de satleme idioter!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:36

Vet jeg vel ikke Ted,men fortel fortel du,ha ha

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:37

sorry, TEDD

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:37

De sg kølhales og saltes sg de!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:40

Ska man ha brændevin til dem da?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:40

Ah min norske broder!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-05-06 00:41

Stik fingrene i ørerne og drik et glas...VAND

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:42

Måske er det svenskerne jeg ævler om holniels *LOL*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:43

langt langt heeeeeeeeeeeeeeeej til holniels - hvor har du været henne ??????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:45

Hej det er mit spørgsmål mirit!!! Forhold dig til ævlet eller RAUS!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:45

Så har du fuldstendig ret tedd,han med vannet vet jeg ikke rigtigt,er ikke fingre i ørene men vand ut a ørene eller?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:46

Hvordan får man glasset op til munden med fingrene i ørerne???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:47

vand i ørerne - ufff - ud af ørerne - øhhhh ?????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:48

HEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ miritdk,ska vi spamme ham tedd`s spalte her,he he,hvordan har du det min pige????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:48

fint nok- skal vi smide ham tedd ud ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:49

Det er lettere at hælde vand ind i ørerne med en finger i munden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:50

Jeg blacklister jer da bare hehe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:50

hahahahaha der var du hurtig tedd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 00:51

Så så I to barylere - kan I så lade lille tedd være

To mod én er ikke fair - og han kom alså først.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:52

du er for nysgerrig til at blackliste nogen tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:53

Dare me!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:53

Ka man det tedd?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:54

KOM han ????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:56

Ja du er da blacket holniels kan du ikke se det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 00:57

naaaaaaaaah -det nænner du ikke tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 00:57

heh! Men jeg har min guardian Angel! Sving dit kerupsværd Hanne!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 00:59

Jo ser noe black men trodde det var alkoholen,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:00

tedd needs backup

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:00

"Out of the blue and into the black, they give you this but you pay for that"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:00

hoho de der små sorte er farlige holniels

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:01

Rigtige mænd græder ikke men jeg er tæt på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:02

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:04

"Så kig bare forbi, jeg er alligevel aldrig hjemme"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-05-06 01:05

*kiggersigomkringsmiley*....o0..(rigtige mænd? HVOR??)

Man får en anden til at holde glasset mens man har fingrene i ørerne..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:07

vil.du - få nu ikke knægtene til at tude

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:08

Det er ok tedd,bare la døren være åben og sørg for velfyldt kjøleskab så er jeg på vej,he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:10

Tror efterhånden mine fingre har været alle vegne! Der er ikke noget der hjælper!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:11

HOOOOOOOOOOV så vil jeg med !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:11

Kig langt vil.du,så skal du se

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:12

Klart det miritdk,jeg kommer og henter deg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:13

Kun hvis du drikker hof niels!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:14

ingen saftevand ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:15

Kun hvis det har gæret mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:16

hmpffffff

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:17

Tror hende vil.du trænger til noget kvali ehh kvasi øhh et eller andet modstand!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:18

tøserne strammer grebet lidt efter lidt tedd - pas du bare på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:19

Fedt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:20

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:21

Havde besøg af en i weekenden der havde en IQ på 149! Bildte vedkommende ind jeg havde en på 201 og han troede på det! Hvor dum kan man være?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:22

Ok tedd,hvis du ikke har muligheder for Karlsberg så tar jeg hof,er det greit?,og bare rolig miritdk,er bare de første to tre stykker der smager mærkeligt,så kommer du til og like det,he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:23

Men jeg er osse Løve! De kan få folk til at tro på alt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:23

tror dig holniels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:25

en forgot alt om alt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 01:27

Citat
KOM han ???????? :-Z

Næh...han GIK

ØØØØHHHH

Citat
Tror efterhånden mine fingre har været alle vegne

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:29

Tænkte nok den passede til dit plan Dova!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:30

eller planer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:31

Doooooooova - hvad laver du med tedds streng ????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:32

Det selvfølig først et problem hvis man glemmer at vaske hænder ind imellem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 01:33

Nu ikke spydig kære trådejer Tedd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 01:34

Citat
Doooooooova - hvad laver du med tedds streng

ingenting

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:35

Der er vist kun een trådejer på Kandu, Dova!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:35

??????????? jeg kan da se du deltager

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:36

Faen da,det var det det hed,trådejer,sorry tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:38

Citat
Der er dem der citerer, og så er der dem der står bag citaterne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:38

trådopretter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:40

Min forrige bemærkning må gerne citeres!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:41

Citat
Der er dem der citerer, og så er der dem der står bag citaterne

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:43

Jeg lurer litt på tedd,Hva har Svenskerne nu gjort????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:43

"Pigmaei gigantum humeris impositi plusquam ipsi gigantes vident"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:44

hvad har de svenskere IKKE gjort ????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:45

Svenskerne? De har sg gjort nok, holniels

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:45

Ja,var jo det jeg lurte på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:47

Bl.a. snuppede de Norge fra Danmark i 1817! *L* Jeg glemmer det aldrig! Vi sku aldrig ha holdt på ham Napoleon!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:48

æhhh hvad har de der pygmæer på skulderen af kæmperne nu at gøre her ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:52

Måske er det dværge på skuldrene af giganter, mirit! Det var bare et citat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 01:55

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:56

Ja du har ret Dova! Det er vist sengetid

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-05-06 01:57

I må ha en god natt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 01:57

er fulgt efter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 01:58

Jep sov sødt til alle på Kandu

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-06 06:40

Det er nok ikke helt så sjovt nu - med mindre man fortsætter, men så er der noget med renters rente osv.

Hvem ?
Citat
Hvad suseme skal vi os mæ de satleme idioter!

Hvis det er ordensmagten (de køre jo selv stærkt), så kan vi jo prøve med:

Citat
Sådan klares en fartbøde:

En betjent stopper en bilist, der har kørt for stærkt...

Betjenten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Jeg har ikke noget. Det er inddraget efter for mange hastighedsbøder...

Betjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Jeg har ikke nogen, jeg har stjålet bilen...Ved nærmere eftertanke...jeg så registreringsattesten i handskerummet, da jeg lagde pistolen derned...

Betjenten: Er der en pistol i handskerummet????

Bilisten: Ja, jeg lagde den derned efter jeg havde skudt ejeren af bilen og lagt ham i bagagerummet...

Betjenten: Er der et lig i bagagerummet???

Bilisten: Yep...

Efter denne omgang beslutter betjenten at tilkalde sin overordnede.

Der gik et øjeblik, så var bilen omringet af politibiler...

Overbetjenten til bilisten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Selvfølgelig, her er det!

Det var OK.

Overbetjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Selvfølgelig, her er den!

Den var OK

Overbetjenten: Må jeg se handskerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Må jeg se bagagerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Det forstår jeg simpelthen ikke. Betjenten kaldte og råbte, at du ikke havde kørekort, havde stjålet bilen, at der var en pistol i handskerummet og et lig i bagagerummet..????

Bilisten: Jeg tør vædde med, han også sagde jeg kørte for stærkt...

Hygge... og fortsat fornøjelig dag
Søren

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-05-06 09:01

høhøhøh, så megen snak, å så ha i glemt, at det holnils' nationaldag ...17. mai da er vi så glå tralalalala fra moro til kvell - noget i den henretning.
åh norge, én gang norge altid norge.
lykketilholniels, er du udsovet? og få så det vand i ørerne flyttet op til håret, så du kan være fin og parat til lykønskningerne...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 09:09

aasenissum - hvad for en holniels´s nationaldag ???????? Den bandit er landflygtig dansker

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 10:04

Sikker på, at han ikke er deporteret?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 10:51

"Landflygtig dansker"

Mirit: Er det noget du tror eller er det noget du ved......tsk tsk

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-05-06 10:55

Husk at få fingrene ud af ørerne hvis der serveres vandgrød! (vigtigt!)

Vandet drikkes langsomt mens fingerene er placeret i ørerne.

ACHTUNG! Der kan opstå uventede situationer hvis det er et minimenneske som holder glasset!

Sikke en dejlig dag - en rigtig vil.du-sommerdag....

*8 grader
*Det regner
*Der er tændt op i brændeovnen

Mums, måske skulle man byde på koldskål og iskager til aften....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 11:39

dova....
Citat
Mirit: Er det noget du tror eller er det noget du ved......tsk tsk

det tsk tsk kan du godt holde for dig selv - hvis jeg ved noget om en kandubruger ville jeg nok ikke lægge det offenligt ud uden videre uden vedkommende er indforstået med det - vel !

vil.du altså
Citat
ACHTUNG! Der kan opstå uventede situationer hvis det er et minimenneske som holder glasset!
......... jeg har pludselig ret sjove fantasier og et åndsvagt indre billede af noget der kan drukne

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-05-06 12:36

Citat
Behovet for en ydre fjende
Den indflydelsesrige, neo-konservative amerikanske columnist Charles Krauthammer var uenig med Kennan. I en artikel fra december 1988 med titlen "Hinsides Den Kolde Krig" skrev Krauthammer, at "nationer har brug for fjender". "Fjern én, og de finder en ny", fortsatte han og gav også grunden til, at det forholder sig sådan: "Partier og lande har brug for mobiliserende symboler på ‘det andet’ for at indgyde nationen energi og for at give den et formål."

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-05-06 12:52

......BØVS CHA CHA CHA!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-06 13:54

Er der no'en som har prøvet den der Rosenrod .................. den er jo gratis.
Men det er måske en helt forkert kategori jeg er havnet i.

Teløk holdniels med frihedsdagen der oppe.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-06 14:06

rosenrødder og bøvser!!! Nu nærmer vi os den rette genre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 14:17

nååååååååå tedd - skal du klappes på skulderen ????????

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-05-06 14:32

KUN HVIS DU KAN KLAPPE MED EN HÅND MIRITTE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 14:40

haha åse - du kan tro jeg kan klappe til

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-05-06 15:19

Altså..FAT DET DOG, hvis man skal have to fingre i ørerne (forudsætter at man har to af slagsen!) - så kan man da IKKE samtidig klappe???

Kors i hytten da...

Og nej...man kan sq ikke være bekendt at bede flere om hjælp...det er rigeligt at man skal ha et minimenneske til at holde glasset!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-06 15:22

Rosenrod...tænkte jeg, hvad pokker går det ud på

Men :

http://www.alternativinfo.dk/public/home/nyhed_77.htm

Nej, det har jeg "tiværtifald" ikke prøvet, og har ikke lyst til at prøve, såfremt man kommer til at bøvse af det som Tedd nævner noget om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 15:31

vil.du - kommer da an på hvis fingre der sidder i ørerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 15:37

Minimennesket sidder på nakken af dig og stikker sine små fedtede fingre ind i dine ører...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-06 17:46

HVA` ????

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-05-06 19:44

ku man prøve at klappe med fødderne -
sæt tæerne i ørerne i stedet, å så vandgrød - nej vel?
hanne, fingrene er vel først fedtede, når de har været inde i ørerne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-06 19:56

Njahh Aase - det kan man jo aldrig vide

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-06 01:15

Citat
hanne, fingrene er vel først fedtede, når de har været inde i ørerne

Det kommer vel an på, som Tedd sagde i går:

Citat
Tror efterhånden mine fingre har været alle vegne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 12:10

Puha, nu er vores fantasi da vist ved at tage overfingre..... øhh, -hånd....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-05-06 12:18

hahha, det kommer der af at "læse" for hurtigt - jeg ville spørge tedd om, hvad et ketchupsværd er for noget (til hanne), men læste lige igen og denne gang blev det minsandten til et kerubsværd, som jeg jo nok ved, hvad er. ih altså osse...
ja hanne, de fingre de fingre, især ladyfingers, som ovenikøbet feder

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-05-06 12:21

men tedd, hvad er satleme idioter??
safterne suser, den er go nok, menneeeh, det andet?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 12:23

Jeg synes lissom Aase 12.21

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 14:21

Bare en sammenskrivning! Har hørt der er børn på Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 22:56

Jeg synes Andorra skal vinde for mest afklædte damer, men ellers var Finland, Lithaun og tyrkiet fede!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-05-06 23:08

Jeg ser måske finalen på lørdag - ved det ikke endnu - ville ellers have lavet en hygge/gætte/nedrakke-aften med veninderne, men de skal noget andet.

Så jeg syr nok med tv i baggrunden.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:08

Nåå, det er her I gemmer jer

Sig mig lige, er denne tråd værd at læse igennem fra den ene ende til den anden - eller kan jeg nøjes med at nappe de sidste ti indlæg???

Skulle helst ikke lave mere en allerhøjst nødvendigt, vel??

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:11

Ok Vaxen! Som man siger! "Geniet viser sig ved at forenkle sig!"

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:15

Ahhhhh.... skønne ord, Tedd.... Lad os saligholde dovenskaben...

OG så ovenikøbet kalde det genialitet.... DET er da lige i skabet

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 23:15

vaxen den tråd er meeeeeeeeget seriøs - læs endelig det hele ggggggggg

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:17

Mirit driller

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:18

Dovenskab!!! Har testet det! Det kan ikke betale sig! Man laver 10 gange mere ved at forsøge at undgå at lave noget! Næh! Det for anstrengende

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:22

Dovenskab my Eneste jeg er enig med tyskerene i "Arbeit mach frei"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:25

Du skal ikke drille Vaxen, Mirit! Jeg er til flerkoneri!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:26

Du skal ikke drille Vaxen, Mirit! Jeg er til flerkoneri!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-06 23:29

ja..vaxen, jeg har lige været den igennem..og fået hikke

Hanne.....lørdag aften? hmmm

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:29

Hmmm... SSSCHYYY, Tedd - Det er dovenskaben, der driver verden frem... Gangtrisset alle de store opfindere var og er super-luddovne. Der er da ikke noget så motiverende som muligheden for at få en masse ud af næsten ingenting...

Se det er jo livet - specielt om sommeren... Se billedet for jer: Det er varmt, solen skinner fra en skyfri himmel. Der er faldet lidt regn i løbet af natten, så luften er frisk og lækker. En lille brise fejer henover græstråene under liggestolen. Solbrillerne sidder på næsen, yndlingsbogen mellem hænderne og et stort fedt glas hjemmepresset appelsinsaft med iskuber står inden for rækkevidde.....
Alle telefoner er selvfølgelig placeret på rad og række - også inden for rækkevidde - og det store badebassin venter på, at blive udnyttet på det groveste....

AHHHHH.....

Og så kan den græsslåmaskine sagtens vente, det er ikke noget problem... Opvasken ligeså... (Og så hvis man er rigtig heldig, så er der en anden, der har nappet den - det hænder faktisk )

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:32

Øh snakker du om Danielle Steel eller poolen, vaxen? *L*

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:33

Lige, hvad du bedst kunne tænke dig Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:36

Kvinder! Enten elsker man dem eller osse så elsker mand dem! ARRRGHHH!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-06 23:37

ååh..det vil jeg prøve...gid jeg kunne...hmmppff, jeg er en af de der affektive fruentimmere, som fanden har skabt.
Nogen gange har jeg en idé om , at det hjælper når ungerne er flyttet hjemmefra...men det er nok løgn
Jeg synes rod og skidt, ukrudt og hvad ved jeg, gror frem af ingenting...drømmer tit om at få såen en hushjælp, som laver det hele...ååh..så skulle der shoppes og slappes (købes tasker) og lækkert kvali-tøj..

hilsen *LUXUSDYRET*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-05-06 23:38

affektive? hva dælen betyder det ?

Effektive, var det vist meningen der skulle stå...med mindre affektive betyder et eller andet super

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-06 23:39

Aha, så Tedd går ind for flerkoneri

Er det sådan noget med, at når du får fat i en mere end dem du har......så har du en

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:41

Jeg har mange fingre, Dova! Det må du godt citere mig for!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 23:42

DEM han har ??????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:43

Effektive fruentimere! Hmm?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-05-06 23:43

Ha,affektive har noe med kvinder og gøre

Effektive er bare mænd jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 23:46

holniels - jeg tror det skulle være affekteret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:46

Mit motto er: Take the want you want instead of the one you can get! Det kan dog variere!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:46

Åhhhh nej.... Se nu, hvad der skete...

Tror sørme, jeg er blevet ramt at det der støv, som ham der Ole smider om sig om aftenen...

Kors i skuret... Har været forkølet i hele FEM dage.... Jeg er ynkelig..... Medlidenhedssøgende.....et sørgeligt syn...... Og jeg kan ikke engang få lov til at ynke mig selv særlig meget, for min kommende husbond er også virusbefængt, og så ved vi jo alle, hvorledes sagerne står....

Jeg må hellere hoppe til køjs og lide for mig selv under dynen.....

Sov sødt allesammen.... De flittige såvel som de dovne (geniale)

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-06 23:49

Pas på støvmiderne, Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-05-06 23:56

AAAAHHTJUUUUUUU!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 23:58

ja tænkte det nok- vaxen nyser i søvne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-06 00:01

go´nat vaxen..føler med dig..og er i samme båd..og jeg har ikke været ret effektiv de sidste dage

Tedd..tror alle de der fingre mest kan bruges til tegnsprog

holniels, hvor ER det hyggeligt at have dig tilbage...hvor har du været min snut? [lov

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-06 00:12

Simpsons har kun 8 fingre og de er milliardærer! Ak ja!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-06 00:14

er der noget du ikke har fortalt os tedd?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-06 00:26

Det åbenbart ikke fingerfærdighederne der afgør det!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-06 01:09

Joeh, fingerfærdighed har ofte noget at sige, eller rettere mangel på samme:

"Jonas" er en ung fyr der mangler højre arm, og derfor bruger protese.

Han havde så hjulpet nogen bekendte med et eller andet stykke arbejde, jeg ka' ikke lige huske hvad det var.

De synes han var vældig dygtig til praktisk arbejde, og især armprotesen taget i betragtning.

Da Jonas var taget hjem stod de og beundrede det han havde lavet, og konen siger så til manden:
Han er godt nok dygtig ham Jonas, gad vide om der egentlig er noget han ikke kan.
Manden kigger på hende og siger med et blink i øjet:

Ja, han kan sgu i hvert fald ikke S..... P.. med højre hånd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-05-06 01:20

Ja ja mango - jeg hár droppet Le Grand Prix-arrangementet. Jeg skal jo have gæster på søndag, you know, så jeg skal hænge i sofa og tidligt i seng.

Hov, det hørte min dyne.......

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-05-06 01:53

dova> snitte pap?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 06:24

Morn'
Det bliver bare ved...
Sikken en omgang... læsning
et lille udklip (so far...) *LOL *

Idioter
Kølhales
Saltes
Brændevin
Norske broder
Stik fingrene i ørerne
Drik vand
Svenskere
Holniels
Spam
Smide tedd ud
Blackliste alle
Barylere
To imod en
Guardian Angel
Kerupsværd
Rigtige mænd græder ikke
Mine fingre har været alle vegne
Ingen saftevand
IQ på 149
Kom han?
Pygmæer på skulderen af kæmperne
Det er vist sengetid
Pistol i handskerummet
Der er tændt op i brændeovnen
Rosenrødder og bøvser
Skal du klappes på skulderen
Klappe med fødderne
Vandgrød
Dovenskab
Flerkoneri
Græsslåmaskine kan sagtens vente
Danielle Steel
Rod og skidt, ukrudt og hvad ved jeg, gror frem af ingenting
Effektive fruentimere
Kors i skuret... Har været forkølet i hele FEM dage
Pas på støvmiderne
Simpsons har kun 8 fingre
Le Grand Prix

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 06:24

NB: Go' weekend... no water

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 06:28

Vaxen...
Dovenskab
Rigtig dovenskab er, hvis man slapper mere af, så gør man i bukserne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-05-06 07:18

clan, hvordan bærer du dig ad med at gø i bukserne og hvordan lyder det? vov, bare en slapper

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 07:46

"gøre" var bare en pæn formulering for at "skide i bukserne"... men det har du sikkert gættet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 07:59

ALTSÅ !!!!!! jeg har tit hørt noget om mænd med dyr mellem benene - men at de også kan GØ ???

<hold så kaje miritdk>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 08:07

Bare vent til de tuder/hyler... for at samle flokken

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 08:32

venter og venter og - hmmm

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-05-06 09:36

---->Tedd, med hensyn til flerkoneri, så HUSK der er forskel på koner og koner …….

Damer: Hvis du ved et uheld har kommet for meget salt i den mad, du er ved at lave, så læg en rå kartoffel i. Den vil opsuge det overflødige salt.
Rigtige Kvinder: Hvis du ved et uheld har oversaltet maden, er det sgu bare ærgerligt.

Damer: En nem kur mod hovedpine er at skære en limefrugt over og gnide den mod panden. Det klarer hovedpinen.
Rigtige Kvinder: Tag en limefrugt, bland den med tequila og chili og drik det. Du har ganske vist stadig hovedpine, men nu er du ligeglad.

Damer: Ved at lægge en lille skumfidus i bunden af en vaffelis, kan man undgå, at isen drypper.
Rigtige Kvinder: Sug for pokker isen ud af bunden af vaflen. Du ligger alligevel garanteret på sofaen med benene oppe og spiser den.

Damer: For at undgå at kartofler spirer, kan man lægge et æble ned i posen til dem.
Rigtige Kvinder: Køb kartoffelmospulver og opbevar det i et køkkenskab i op til et år.

Damer: Kager får en pæn, blank overflade, hvis de bliver penslet med æggehvide inden bagningen.
Rigtige Kvinder: Der står ikke noget på Amos færdigblandinger om, at kagen skal pensles. Lad være med det.

Damer: Hvis du har svært ved at åbne et glas marmelade el.lign. kan du prøve med gummihandsker på. De giver et bedre greb .
Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!

Damer: Lad være med at hælde overskydende rødvin ud. Det kan fryses i isterningbakker og bruges senere i saucer.
Rigtige Kvinder: Hvad er overskydende rødvin?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 09:46

Citat
Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!

Har hun flere kræfter.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-06 09:56

Man skal passe på med det der flerkoneri, eller for den sags skyld med omvendt fortegn, se bare hvordan det kan gå
Go' weekend... jeg må hellere få bestilt noget, så weekenden kan holdes fri

Citat
En mand kommer ind i en våbenhandel for at købe et kikkertsigte.

Våbenhandleren viser ham et, men manden er ikke helt tilfreds.

Så tager våbenhandleren et kikkertsigte ned fra væggen og siger:
"Dette er mit fineste og dyreste kikkertsigte. Prøv en gang at kigge ud af vinduet med det. Det hus du kan se langt derovre er mit, og du kan se lige ind i stuen med det her kikkertsigte."

Manden prøver kikkertsigtet, og ganske rigtigt kan han se lige ind I våbenhandlerens stue.

"Du-eh", siger han til våbenhandleren, "der løber en nøgen kvinde og en nøgen mand rundt i din stue."

Våbenhandleren flår kikkertsigtet fra manden og bliver så helt bleg, snurrer rundt og tager et gevær ned fra væggen sætter kikkertsigtet på og lader det med 2 patroner.

Så vender han sig mod manden og rækker ham geværet. "Det er min kone der bedrager mig med min bedste ven. Dette er mit fineste gevær og mit fineste kikkertsigte. Geværet og kikkertsigtet er dit, hvis du kan sætter den ene patron I hovedet på min kone, og den anden patron lige i nosserne på min ven".

Manden accepterer, tager meget omhyggeligt sigte og siger så:
"Du, jeg tror godt jeg kan nøjes med een patron".

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-06 10:33

CLAN den var altså ret go den der!!

Det er imponerende hvor i KAN liige fra morgenstunden

e.c. de der smukke rige kvinder, de har tid til at gå til aerobic og sådan noget, de er bomstærke du!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-05-06 11:15

er hverken rig eller smuk, så jeg nøjes med at gå i haven og bl.a. "afkante" græsplænen.
tyngdekraften sætter sine spor alligevel, men som det siges blandt kendere - lad falde, hvad ikke kan stå.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 11:17

IHHHH Åse - jeg ved da ikke om jeg skal falde for den bemærkning - eller ikke kan stå for den

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 11:17

Hej
Hvor er jeg GLAD, fordi jeg besluttede at vende tilbage til
Kandu's altid topseriøse debatter.

Det var også ved at blive lidt kedeligt, til Jehovas vidners sammenkomster.

Godt du er hos os endnu Holniels.
Hilsen.............
.............Keld..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-05-06 11:19

hooooooooov keldd - sneg du dig udenom og listede dig ind på os

velkommen tilbage

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-06 12:06

Mirit

Mænd med "dyr mellem benene"

ØØøeehhh Fladlus......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-06 12:10

Hej keldd

Det var da dejligt du endelig fandt ud af, at der er sjovere her end hos Jehovas vidner

Så hellere en meget seriøs SMALLTALK her på Kandu

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 14:46

Mange tak.
Vi tager lige lidt af det seriøse, som Kandu og især Smalltalk, er så kendt for.

Jeg har brugt Cybercity som udbyder et par år nu, det var helt fint, ingen bøvl.

Dog blev de ved at love mig ADSL telefoni, som de ikke kunne holde, jeg har så

meldt mig under fanerne hos TDC.

Min telefonregning vil så være 119kr.pr.md. frem til Januar, hvor den vil være 159kr. pr. md.

fremover.

Min nuværende telefonregning er ca.900kr i kvartalet, så en rimelig besparelse fremover,

er stillet mig i udsigt.

Ok, deres internet er lidt dyrere så. Min nuværende er på 2Mb, jeg starter så ud med

en noget langsommere 160/128, altså mod den jeg havde før 2048/256.

Det er godt nok en ordentlig tilbagegang, men TDC har det sådan, at man kan gå op og ned,

ligeså tit det passer een.

Jeg har gjort det, fordi jeg vil finde ud af hvad jeg egentlig har brug for, jeg mener ikke jeg

har brug for 2Mb, og den lille forbindelse skal nok hæves, og det er det jeg vil finde ud af.

Hyg jer. .....Hilsen
....Keldd....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-06 15:27

Tager en vandslange skade af regn?
Må man efterlade sine solbriller i solen?
Alt for mange spørgsmål
Alt for få svar!

Jehovas Vidner Keld? Kunne du ikke stå for deres sexede udsendinge?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 15:46

Prøv at invitere Jehova og alle vidnerne til gruppesex.............enten bliver det mægtig skægt eller du hører ikke mere til dem.

Hej Keldd - du kan da ikke skype med dennne forbindelse >> 160/128

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 15:51

e.c.
Mellem dig og mig, er jeg ude på at befri mig for det ydre samfund.

Nej det kan jeg nok ikke, men jeg skulle melde mig til den lave forbindelse,

og så er det ingen sag at få den ændret, nu får vi se.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 16:02

Altså mig og sex.
Jeg har virkeligt andet at tænke på, og faktisk må jeg
vel tilstå det ikke siger mig noget.
Følelseslivet og en harmonisk tilværelse, er jeg begyndt
at værdsætte rigtigt meget, min indre balance, har jeg det også
rigtigt godt med, og I skulle allesammen prøve at tænke
lidt mindre på jer selv, og hjælpe der hvor det står dårligt til.
Ha' nu et godt liv alle.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 16:27

OK Keldd OK..........................du er vel ikke faldet i kløerne på en sekt af en slags.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-05-06 16:39

oiii keldd, det var smukke ord på noget, som kunne ligne en afslutning på denne vidtrækkende samling af forskelligartede meninger.
det må være dejligt for dig at mærke den varme, som de fleste giver udtryk for.
også et godt liv til dig.
...aase

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 16:44

Shit, Keldd faldt lige i vidnernes kløer...

Tja, det kan vel ske for selv den bedste....

Jeg ser ingen anden udvej, end at vi må lave en ægte Kandu-intervention, så han kan blive reddet fra det ophøjede og komme tilbage til os andre og det jævne middelmådige liv......

Keldd - nu kommer vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 16:52

Hej Alle
I kan møde mig udenfor Tivolis Hovedindgang, mellem 15 og 18,
hvor jeg sælger Vagttårnet.
Og jeg må nok sige, en del af jer trænger til en lille opsang.
Hilsen ......
. Keldd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 17:00

Hold da fest, skal man nu også betale for vagttårnet....

Eller er det en fin lille nebengeschäft?

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 17:06

Vaxen
Jeg må lige fortælle at prisen er efter behag----
---- behaget starter ved 10kr.

Hilsen
Keldd..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-06 17:08

................................pissst Keldd - vi sælger det ikke - det er jo gratis.
Det vi sælger Keldd, er jo alt det jordiske gods som du nu alligevel ikke bruger.
Som skøde / bankbog / kontanter/ ol.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 17:22

Hmmm, Keldd..... Er det så mit behag eller dit behag...????

Ja, jeg spørger bare... Man skal jo vide, hvad det er man køber i disse tider

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-06 18:29

Citat
Altså mig og sex.
Jeg har virkeligt andet at tænke på, og faktisk må jeg
vel tilstå det ikke siger mig noget.
Følelseslivet og en harmonisk tilværelse, er jeg begyndt
at værdsætte rigtigt meget,

Synes det lyder som noget jeg har hørt før....Og sjovt nok altid fra mænd der er i en vis al...........

NEJ...FY DOVA....du må hellere holde mund nu

og nej det har ikke noget med Jehovas vidner at gøre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-06 19:52

Dova
Ja ja, selvfølgelig er der visse undtagelser, f.eks. er jeg da
altid frisk, til at gøre folk en tjeneste. Øh,visse folk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-06 20:03

Nåe, det var godt Keld, så er du ikke helt fortabt

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-05-06 23:47

Er i allerede gået i seng..?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 00:09

Det er du åbenbart ikke, mango - jeg er kommet sikkert i havn

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-06 00:31

skal i seng nu... efter en "hård" dag
Kan I alle ha' en go'weekend... skal ud g brænde 4K af i morgen (i dag)... kors hvor er jeg som 1'st stillede spørgsmål... godt ½-vingeskudt og når "klokken" ringer = og surt show

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-06 00:32

NB: Knuzer... til dem som vil ha' det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 00:37

Det var godt Hanne...tak for en rigtig dejlig dag..jeg har fået en smukkere mand

Så kan folk jo gætte på hvorfor

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 00:50

...du har fået nye briller. nyd ham og husk at pudse brillerne tit.
clan, jeg vil gerne og sender en retur.
go' nat allesammen derude

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 00:56

hov! jeg vil osse gerne have et knus.du vil vel også gerne have et retur

Nej Åse, det er ikke derfor...han er da smuk, men han er blevet smukkere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 01:21

Vel ikke ét hår bedre end andre

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 01:22

det er da fordi han er forelsket i dig.
og her kom så den sidste knuser i nat - griiiib.
manden i mit liv snorker for længst, så jeg dabber af.
ligger der et go morgen returknus til mig i morgen ?
aase

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 08:07

næh - suk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 09:17

jooooooooo da åse - det var bare længe undervejs - knuuuuuuu

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 09:52

mums - bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 10:06

Jeg er med på den værste, men lad være at sige det til de andre

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 10:37

Nu ved jeg hvad der skete med Keldd.
Folk har jo nok været i tvivl om han selv tog de gode billeder, så han har sikkert søgt efter
nogle vidner til sine fotooptagelser..................................tja, og hvem kom så.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 10:53

e.c.
Kom og besøg et af mine husdyr:

http://kortlink.dk/2qx6

Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 10:59

hahahahaha keldd - jeg var lige omkring og så dit uhyre - godt forstørret får man et helt chock

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 11:04

Mirit
Den er ikke forstørret,
den lever af hundehvalpe og den slags.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 11:29

sådan nogle uhyrer er så vidt jeg ved vegetarer

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 11:38

fotokritik - uhyrlige vegetarer ???
fatter ikke en meter (som sædvanlig)
prins henrik spiser hunde, men er ikke vegetar. hvad er han så?
sulten?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 12:47

Ja, jeg har lige spist en snegl..... er jeg så vegetar?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 12:52

hanne - manglede du et sommerhus ?????

prins henrik - øhhhh han er jo bare prins

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-05-06 13:01

.o0...(kommer vel an på om den var med kanel eller remonce, med den snegl...)

Dav igen - rart at se at seriøsiteten stadig blomstrer i den her tråd - HEP HEP...

Jeg har forresten fabrikeret en Melodi Grand Prix menu til i aften, hvor alle unger, svigerunge og vovseunge arriverer:

1. DÆK BORD!
2. Stegt kylleryllle med nylavet rabarberkompotski, tomatsalat, potatisser á lá Moar, flutes m. hvidløg
3. Gammeldaws vanilleis med gammeldaws henkogte frugter og gammeldaws flødeskum.

Senere, mens vi brokker os over kvaliteten i årets MG, skal vi have dypperejer (tigerrejer, serveret med dilddressing á lá Moar), grønne slikasparges plus lunt brød.

Gufskålen må de selv hente og fylde hvis den skal på bordet, de ved hvor tingene er

Jamen - er det da ikke bare sjovt, de ææælskar alt det gammeldaws, så pastaen, alt det spændende og eksperienterende, må vente til vi er alene

Nå...det var lidt udenfor nummer, jeg glemte lige at man SKAL holde sig ti, emnet i tråden - sorry sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 13:03

vil.du - og hvad er emnet lige i denne tråd ????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-05-06 13:14

Jamn....mirit..det' jo dét jeg ikke helt ka' finde ud af...noget med hvaler der suser med sataner der har legemer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-05-06 13:18

Synes godt nok I var kommet langt væk for emnet! Det er osse ham Keldd der skal afspore hele debatten!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-05-06 13:24

beep beep Trafikmeddelelse fra det østjyske! Tavlevogn påkørt ved en eller høj ejet af en der vistnok hed Einar??? eller Baune den rocker!
Tavlevogn påkørt? Må være en eller anden forfængelig kvinde der nægter at bære briller ved hastigheder under 130!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 15:11

tag en lur tedd

vil.du - jamen smalsnak er jo bare smalsnak - ganske hyggeligt af og til Jeg ved du ikke helt om jeg vil forholde mig til tedds meget seriøse spørgsmål - det kan jo ende med konsekvenser jeg ikke lige synes om

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 15:36

Sommerhus, mirit?

Åh, dét ville være dejligt!

Har du et, jeg kan låne? (fattig pensionist....)

Øhhh tedd, kan jeg få spørgsmålet een gang til?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-05-06 15:38

Long time no read, Keldd!

Savner du ikk' også os indimellem.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 15:40

sommerhus hanne - du åd jo sneglen

gider da ikke se tedds spørgsmål igen

åj ja - hvem vil ikke låne et sommerhus et eller andet hyggeligt sted

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 15:47

Jo jo Hanne, væsgod:
http://kortlink.dk/2qxp
Hilsen
Keldd...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 16:02

åhh ja keldd - gentagelse fremmer sikkert forståelsen

MØGVEJR !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 16:06

Keldd - damen der står ved udsigten..................har du et uden hende - så man kan se udsigten.

Ps. Det kortlink er til Fotokritik's hovedside................

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-06 16:25

nåeh tedd, spændingen stiger. at et uforståeligt, men grinagtigt spørgsmål kan sætte så mange besvarelser i gang på en kold regnvejrsdag - det er da noget.
svaret, som du vælger, må da kunne vise spørgsmålets betydning?

den der fotokritik - keldd - da osse. troligt hopper jeg ind og kigger mig forvildet omkring.

og nøiii vi.du. , ja gerne, det var da i hvert fald noget, selv jeg kunne fatte betydningen af. det lyder bare drønhyggeligt. god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 16:35

e.c.
Det burde ikke være som du skriver, jeg går lige igennem
til de to billeder jeg har valgt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 16:44

Lad os så se, hvis I ikke så 2 forskellige billeder før,
er der noget galt.
Jeg tager et tredie, og kører det over Webbyens server, der er ingen der skal føle sig truffet,
jo, det er da tedd det her.
http://kortlink.dk/2qxr
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 16:50

sådan et svin !!!!!!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 16:57

Aha - nu kan jeg se det.

Ps. Du har vist selvudløser på det camera ikke..............
Pss. Men det første link kan jeg ikke se med opera/firefox/IE6 eller IE6 på en XP comp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 17:03

e.c går da fint her - når ikke lige keldd kludrer med kortlink

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 17:05

e.c.
Nu må du se at være lidt med på noderne.
Brug Internet Explorer, og XP er godt nok.
Opera, og Firefox kan ikke klare det sidste.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 17:08

Det er godt med dig kluddermor.
Der er ikke noget i vejen med kortlinkene, når jeg trykker på dem.
Jeg gør aldrig noget forkert........aldrig.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 17:11

nå ???? jeg kan da huske at ............... hmmmmm - nå nej det må jeg jo ikke fortælle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-06 17:43

Jeg har alt for mange computere/programmer/browsere......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-06 17:49

I må hygge jer,
jeg er nødt til at løbe.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-06 03:24

Ak ja! Hvad skal man med fjender med venner som jer!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-05-06 08:26

tedd, hvor har du ret, og huske at ketchupsværdet vogter og passer på dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 09:22

ketchupsværd ???????? forklaring udbedes

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 09:57

Nå, mirit, du læser nok ikke alle indlæg, hva'?

Kerubsværd - ved faktisk ikke, hvad det er, men det var der nogle, der gjorde

Jeg var ved at tænke i kebab - men er nok ikke en arvart.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 10:29

ok ok ok

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 13:06

mirit, du skal ikke være ked af det, jeg fangede den heller ikke

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-05-06 14:10

så fang bare løs nu og ingen kebabser til hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-06 14:45

Keruben var ham der vogtede indgangen til paradiset! Fulgte I overhoved med i skolen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 15:53

skole ??? Hva´nu det ?????????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 16:09

Han hedder Keop..........................
Keop var den farao, som byggede den største pyramide.
Og det var da ikke noget paradis.
Den stod færdig ca. år 2600 før vi talte
Her er den:
http://photos.linternaute.com/photo/803714/5749475360/9/pyramide_de_keop/

Envoyer en carte postale (send et postkort til Farao'en)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:31

e.c .................. http://da.wikipedia.org/wiki/Kerub

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 16:40

Ja ja Miritdk - men der kommer jeg ikke.
Det er vist der de har alle de sure æbler, som sætter sig i halsen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:42

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 17:17

Hold da k..., hvor ér vi kloge

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 17:25

Men noget finder jeg aldrig ud af.
Adam og Eva var de første mennesker på jorden.
De fik nogle børn hvor den ene vist slog den anden ihjel.
Og så gik de ud og formerede sig...........................................med hvem.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-05-06 18:04

e.c. det er sådan noget man ALDRIG skal begynde at spekulere på, så bliver man skør i bolden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 18:06

e.c i virkeligheden opdagede adam og eva garanteret at jorden var rund så de ikke var bange for at falde ud over kanten

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-05-06 19:16

http://www.progrator.com/reference/casestories/beauvais.html

nu vi er ved oplysningerne.

miritte, ved du hvorfor vi slider hælene på vores sko.
ja selvfølgelig.
fordi jorden er rund.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-05-06 19:19

slider skæve, jaja tanken er hurtigere en et tastatur . altså slide hælene skæve (den sidste for mig selv og så prins knud)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 21:30

Der har da ikke været noget om Prins Knud i tidligere indlæg

Hvad har han da at gøre med pyhhramiderne?

Adam og Eva spiste æbler - men hvilken sort?

Følg med i næste afsnit af "HIK"

Moster Fisk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-06 21:48

Det var ikke sorte æbler, men flotte røde "paradisæbler".............nemlig - hvad ellers.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 22:32

e.c.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-05-06 23:15

Var der ikke en orm i det æble? Tror forøvrigt det var machintosh æbler! Nu har de i årevis klaret sig med en eenknappet mus! Må være det rene paradis!

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 21-05-06 23:22

Hwa dælen eret i vrøvler om

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-06 23:42

Alt og intet

Fantasien fejler ihvertfald ikke noget.....

Dog tynder lissom lidt ud med de rigtig gode kommentarer....

Overvejer, at slippe fluen løs...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 00:04

sidder parat med en fluesmækker hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 02:45

Du skal aldeles ikke slippe fluen løs før jeg har blacket dig, Hanne, ellers går jeg ind og brokker mig i din gæstebog! Men enden er nær som fluen sagde da den landede på ryggen af hesten!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 03:00

Sengen smed mig af!

Nå, men så må jeg jo se, hvad jeg så skal trættes med......

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-05-06 06:58

AHA! Det er derfor mænd ævler mere end kvinder, de har større adamsæbler.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-05-06 07:01

Dette er indlæg nummer 250

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 07:02

stakkels hanne - nu vil ikke en gang sengen vide af dig.
du skal ikke finde dig i det.
slip (læs : slå) gækken løs i stedet, og lad fluen i fred.
nye læsere gir nye kommentarer, men hvem gider pløje sig 987 svar igennem for at deltage?
men du har ret, vi må oppe os lidt, hvis vi skal hjælpe til med at komme op på de 1000, hvis det er målet.
og hvem har regnet ud, hvad "spørgsmålet" går ud på?
så påængjægerne har ikke mange chancer.

mht. gr.prix, så minder det mig lidt om, da jacob haugaard blev valgt ind.
stort chok her i huset, da jeg meeget forsigtigt sagde, at med lukkede øjne, lød det nu meget godt.
lynchstemningen er i aftagende.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 07:07

nå ja ikke 987 svar, men læst 987 gange. undskyld og til lykke med de 252.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 08:04

Jeg har altid ellsket når nogen turde gøre noget andet, som nu f.eks. de her Finner, jeg synes det er for sejt.
Så kunne vi måske undgå de pornopiger og så få nogen piger der kan synge istedet !

...nu får jeg nok ballade af drengene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 08:20

mango - vi vil have mænd!

Med smækre............sangstemmer og en fryd for øjet!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 08:22

Aase - jeg tog konsekvensen!

Man fornemmer vel, når ens deltagelse ikke er ønsket, hmmm

Slap gækken løs................ og lavede pc-kabale - hold da op, hvor det rykkede!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 08:31

Ja for faen da Hanne, vi vil ha mænner

Sig mig hvor meget har du fået sovet Hanne?

Var det for hårdt at have gæster?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 10:28

hanne, du kan bare understå dig i at melde fra, du er en fryd for kandustanden. AT DU BARE VED DET.
hvis du fiskede, så lykkedes det.
kabaler, jeg elsker dem, men vi kan jo ikke snyde på pc'en. edderkoppen er ved at drive mig til vanvid - den sværeste model. blivervedogvedogvedogved, max. 3 løsninger ud af et ukendt antal forsøg.
så nu er manden ude af huset i 1 time, så nu ryger der opera på anlægget for fuld udblæsning

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 10:30

hov, er i fuld gang med at koge rabarbersaft ovre på terassen oooops

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 10:40

Kogte det over Åse?

Uhmm, rabarber!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 10:54

reddet på stregen. vores rabarber vælter op i "kilometervis" (overdrivelse fremmer forståelsen).
vi inviterer naboer osv. men de hundehoveder gider ikke, medmindre jeg skærer ud og putter i poser til fryseren. dekaglemetkade.
så mango, bare kom an, så skal du se servering, og når en gang mit kanduvaffeljern ankommer, så skal I bare se løjer. mums, vi skal smovse, men vi taler jo om nordvestjylland forstås.for de fleste bor vi mindst i rusland.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 11:22

Aase - den dér uønskede deltagelse var altså møntet på min seng - alså ironisk, ikk'?

Taak for de pæne ord - det warmer mi hjært!

Nordvestjylland - og?

Jeg har familie i Thyborøn...... så kom ægge hær...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 11:47

har ingen rabarber så er sk - - ehm - sk - øøøøøhh - smadder misundelig - savner på andet år at lave både rabarbergrød og især kompot - nå de er nok sure de der rabarber

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 12:04

ja hanne, dar sgutte såååå langt fra thyborøn til det nordvestlige salling, væææel.
ta lige miritte under armen, så hun kan smage at rønneb... nåh nej rabarberne ikke behøver at være sure

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-05-06 12:16

Ihhh altså et vræleri her

Mirit for pokker da - stop op næste gang du kommer forbi en have hvor rabarberne står i overflod! Gå ind og bank på døren og tig en pose af lækkerierne - eller..meeeeget bedre - en KLUMP

Jamen jeg VED at du vil få JA, det ville du helt sikkert her hos mig!

Jeg vil sige de tre ting til dig som jeg altid har sagt til ungerne:

1. - Prøv lige at vende situationen om - og se så hvad der sker? ( i dette tilfælde - et fremmed men venligt menneske banker på din dør og spørger om hun/han må samle lidt op, af de nedfaldsæbler som ligger i haven ) (Når jeg bruger denne vending er det fordi jeg aldrig selv ville lukke en fremmed ind for at 'give et glas vand' - dette er tiderne desværre løbet fra).
2. - Pak din stolthed laaangt væk, du kan altid finde den frem bagefter.
3. - SPØRG DOG - det værste der kan ske er at du får 'nej'!

Afsted ned dig og næste forår vil du kunne høste de dejlige rabarber - eller måske vil du allerede kunne tage de første i sommer

Kh. Dorthe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 12:41

Ok så må emesen og jeg hellere begynde at øve os til grandprix næste år! Måske med holniels på flasker? Så skal i se løjer piger!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 12:43

Vi kan jo starte med at øve en hiphop version af "Hvad skal vi med kvinder"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 12:49

Godt drenge - that's the spirit!

Jeg vil osse ha' rabarber

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 12:53

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 12:57

Hanne kan være juhupige når vi øver i Jylland!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 13:47

jeg vil både have rabarber og være juhuuuuu pige - nemlig !! Men tror I det lykkes???

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-05-06 13:58

Må følge med i "HIK" for at finde ud af det

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-05-06 13:59

Jeg glæder mig til at se mændene underholde damerne, det har vi fortjent.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-05-06 14:02

Så behøver ham Molo aldrig at være arbejdsløs mere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 14:30

Helt seriøst:
Det ku' sq være skægt!

The Kandues

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-06 15:26

No. 275

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 15:54

Vi skal jo osse øve på sjælland og i Norge, så bare stil op poptøser! Dem der ikke blir valgt kan jo hente øl og alt det løse
Clan vi mangler vist osse en brummer!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-05-06 17:28

Bare for at provokere, vil jeg foreslå

THE KANNOTS

.....Er De forvirret?...følg med i næste afsnit af H-I-K!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-05-06 19:12

eller the cannuts, som dåsenødder, the cannots osv.

mht. rabarber, kom bare an, der er nok til alle, sårn cirka

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-05-06 20:01

Nejnej Aase - nu blir det altså for avanceret for bette mæ

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 20:25

Dameafdelingen af Kandukoret hedder da >>> Nørdettes <<<
Og når der så skal stemmes stemmer så tager vi lige alle "ramklodserne" ud af comp - det giver en gennemtrængende tone, og det er jo altid godt at vi i hvertfald starter samme sted.
(aner ikke hvad den tone hedder)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-05-06 20:59

A (the kammertone)

'nørdettes' ...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-06 21:42

Det høje C?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 22:40

jæ ve os vær mæ...The rolling kandues!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-06 23:00

Ska' det u'tals på Dansk eller Engelsk Mangorossa ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-05-06 23:01

Så mangler vi bare teksten!

Tror den skal hedde Smalltalk!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-05-06 23:19

e.c. tror sgu vi tager den på dansk

"smalltalkgossip"

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 500 point
Dato : 22-05-06 23:50

Æ smalsnak Group

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 11:56

Blyver det æ en smule for jysk Hanne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 12:38

Det er jo det, der er det sjawe - og vestjyder og englændere forstår hinanden så godt sprogmæssigt.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-05-06 13:24

Denne tråd er sørme da en sær en....

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 13:54

Jeg synes lissom vaxen.

Hvornår i hule h..... reagerer I på denne medløber sætning?

Utroligt, at så mange ikke bliver irriteret over den?
Måske, I kender mig for godt? At det er noget fis?

MosterFisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 14:05

med fare for at blive blokeret at trådopretterejermanden - er i sikre på det ikke er tedd der er en sær en ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-06 14:42

Det hvertfald en sær tråd! Aldrig har så mange skrevet så meget vrøvl om så lidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 14:52

jamen tedd - det er jo netop smalltalk

Hvem klager man til over vejret ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-06 14:54

Alle taler om vejret men ingen gør noget ved det, ifølge Storm P!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 14:59

spurgte ikke om hvorvidt der kunne gøres noget ved det - vil bare have lov at klage !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-05-06 15:04
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 15:47

Jeg vil gerne klage over dem, der klager over vejret.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-05-06 15:54

Jeg vil ikke klage, ej heller beklage mig, men gerne beklage alle klagerne og dem der klager.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 17:36

ok vejret har bedret sig lidt lige nu så jeg trækker det tilbage med at klage ... beklager !!

Vil nu alligevel have rabarber og vores lokale grønthandler har ingen - ej heller supermarkederne

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-05-06 19:08

hm hm, jeg tror jeg vil falde i tråd med.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-06 21:03

Jeg går da bare på Ingerslev grønttorv i morgen onsdag - dér bugner det garanteret af rabarber.....

Sådan er det, når man bor i ÅÅÅrhus

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-05-06 22:06

åh hanne, ingerslev, hvor jeg mindes det grønttorv. boede på ingerslevs boulevard i årevis....
suk, det grønttorv.
nå ja, vi har jo vores eget grønttorv lige uden for døren...
men ligeså skægt er det nu ikke.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 22:34

Hanne, jeg har været ved mange gange, advare dig imod det der medløberi...men men det er åbenbart kun mig der kan mobbes for medløberi

Du er nok for rar?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-05-06 22:49

Tedd - Der er nu over 1200 fjolser som har kigget på dette fuldstændig fjollede spørgsmål.
Og mere end 300 ubrugelige kommentarer fra skøre Kanduer.
Men du kan jo heldigvis henholde dig til at intet spørgsmål er for dumt..............men den der svarer.
Ps. Kan en Kandue flyve og spiser den også korn.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 23:08

Nope, e.c. en kandue ernærer sig ved menneskers nysgerrighed!
Så det er en MEGET STOR kandue der findes her!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-05-06 23:15

Nå - men de var også noget tørre de korn. Måske det så var bedre at gnaske i de paradisæbler.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 23:40

Ja, dem er de også fuldstændig vilde med...Korn er visk kun for kanariefugle og såen

Måske vi kan få den der kandue med i vores orkester..så kanduE-uhuuu -pige?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 01:46

Jeg kunne bare godt høre det for mit indre øre.....

Så'en smådum, ubeslutsom tøs, som ikke ejer en tanke selv...

Kom, vi siger det alle i kor - kan I ikke godt høre det?

e.c. er du født med den stemme?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 08:06

Er det mig du kalder for en dum tøs?

Ejer jeg heller ikke mine tanker?

Hvad er det vi skal høre?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-05-06 09:51

hovsa, fornemmer jeg en lille snerren i det fjerne. forhåbentlig er det indbildning. ikke noget med kadudaskekajæåævbæv
er ved at koge rabarberkåmplåt til gæster i dag, så bare pas på, kåmplåtter kan være farlige.
men vi drikker kaffe/te kl. 15

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 09:59

nej da Åse...jeg kunne ALDRIG blive vred på Hanne...det er rent gas!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-05-06 10:45

pyh, det var en dejlig melding,je'ku'da heller it begriw' 'et.

nå, men har i et godt råd til en grydefuld småkød, som jeg kom til at pjaske for meget tomatsmask (puree) i. har kommet ungarsk paprika, salt,peber, 2 terninger gud hjælpe mig, 1 tsk sukker, lidt citronsaft. det smager forfærdeligt, og det plejer ellers at være mit hofnummer.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-05-06 10:47

... glemte lige, og sellerisalt, skivede gulerødder og løg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 11:00

Fløde eller creme fraiche, evt. en skwis grøntsagsterning.

Har netop igår fået en god frikadellesovs ud af nærmest ingen sky.

Ville lave gammeldawse frikadeller - så farsen skulle også være derefter.

MEN kan man opdrive lidt fjæt i kødet hos slagteren. Gode dyr var rådne.......

Flot kød med 5-8 % fedt - til gammeldaws deller........ nah.. Og hvad med sky til sovs.....

Jeg kom lidt smør i farsen, sparede ikke på stegemagarinen (det gør helt ondt at skrive det - med alt det fjætelse - men det virker)

Cremfraiche, en skvis grøntsagsboullon i skyen - å' måååms!

Alle kartofler og deller blev spist, men sovs er stadig noget tilbage - så jeg fik "vredet" en god delle-sovs ud af det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 11:01

prøv med lidt rødvin, det kan godt tage lidt af den megen tomatsmag ville jeg mene...det er da et forsøg værd
Ja, Hanne og jeg kan godt være møj hårde ved hinanden

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-05-06 11:12

tak skal I ha',
har prøvet fløden, måske for nærig. den får et svæt mere å så terningen.
har 'sværre ingen rødvin.
tak fordi I gad.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-05-06 11:14

Hvad med chili - kan op ikke andet - overdøve purésmagen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 11:18

nååeh ja, fløde sæføli..godt Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-05-06 11:22

fløden gjorde udslaget - smagen er ferpekt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 12:15

Hit mæ' poængerne, tedd!

mango - jeps!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-05-06 12:16

Kender I Gastrique?

Det er guds gave til sovsefolket!!

En enkelt skefuld af det i en kedelig sovs, der skulle have været kraftig, og VUPTI, så er den bare tip top!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 13:13

Nu skal I duleme snart få poænger! Der er gået rabarber i kommentarerne og meget er helt ude i hampen!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 14:40

Gastrique? Nej hva er det for noget Vaxen?

Tedd, jeg er spændt på hvilken kommentar der svarer på dit spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 14:49

Måske jeg vil spise lidt frisk rabarbergrød med bananskiver naturligvis. Lidt piskefløde henover.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 14:49

svaret på spørgsmålet er da bare JA

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 14:52

Det kan man da ikke svare ja til Mirit..

Mit svar er: ikke en dyt, lad dem sejle deres egen sø..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 14:53

Citat
Hvad suseme skal vi os mæ de satleme idioter

Det skal vi heller ikke..................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 14:58

Ja nu gælder det bare om at fedte lidt for "søde" Tedd.
Jeg vil straks give det svar du ønsker - og fortryder du, så vil jeg også give dig ret i det.

Ps. Hvis jeg skulle glemme at kigge her i tråden senere...................så tak for point.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-05-06 16:19

Neiiijiih, se Tedd er begyndt at underholde damerne : http://www.positivt.dk/sjove-billeder/sjove_billeder_172.php

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 16:47

Nej, men der er mange af dem dér, hvor du bor.....................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 16:54
Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 16:57
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 17:23

Nå nu ved jeg hvor det andet af vores glas er blevet af.

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 17:29

Tak for svaret Hanne. Uden dig tror jeg svaret ville ha blæst mellem rabarberne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 17:30

Og tak for skør deltagelse til alle andre

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 17:51

Selv tak.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 17:54

Ja du må hellere starte stemmetræningen Eyvind hvis du skal synge ligesom ham den finske heavyrocker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-06 17:57

Vi kan jo selfølgelig osse starte med at tilmelde os børnegrandprixet og så lige så stille stige i graderne! Men ikke noget med Britney Spears tøj!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 18:14

Neejjii, vandt jeg?

Jeg har ikke fået skrevet en tale, nu er jeg jo ikke den store taler, men..................................jappejappejappejappejappejappejappe

Takker ærbødigst

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 19:04

Det vil jeg gerne - bare jeg ikke skal snurre rundt på hovedet.
I øvrigt bliver jeg altid bedt om at synge til fester og komsammen.
>>>>piiissst Eyvind det er ved at være lidt sent og alle skal op i morgen tidlig.............syng lidt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 19:26

Eyvind - skal vi så synge en duet?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 19:59

Det vil du nok ikke bryde dig om..........jeg synger forfærdeligt. Selv rotterne på loftet kommer frem med et hvidt flag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 20:36

ADDDR rotter - jeg trækker mig friviiligt tilbage!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 21:20

Tak for kampen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 21:30

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-05-06 22:16

Sæl tak, mango, men har du rotter på loftet?

Det duetten, jeg trak mig ud af - for hvis den tiltrækker rotter, SÅH..........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 22:30

Selv tak..øøh, jeg mener ikke jeg har rotter på loftet..drønnert!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 01:12

ti hi

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-05-06 10:46

Jammen millemoster da - Når jeg synger forlader gæsterne festen - derfor spørger de om jeg vil synge lidt.
Det tiltrækker ikke rotterne men de overgiver sig derfor det hvide flag........de kan heller ikke holde det ud.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 11:19

Så sku' do have været her, da vi havde rotter i kælderen!

Det tog over 1 måned at komme af med dem... jeg må jo synge godt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 11:20

Og jeg så intet hvidt flag stikke ud af sprækken fra varmerummet......