/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam problemer!
Fra : bruuno117
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 16-05-06 22:46

Hej der

Jeg kan godt lide at tage en omgang Counter strike over steam engang imellem, men nu er der dukket et mærkeligt problem op. Næsten hver gang jeg starter steam op, og kører CS, åbner den spillet i window mode, og det selvom jeg ikke har sat det til i indstillinger. Hvis jeg er heldig kan jeg klikke på CS på startlinien, og få det til at køre fullscreen, men for det meste blinker skærmen bare kort, og går tilbage til window mode :/

Er der nogen der har oplevet de samme problemer, og kan sige mig hvad f..... der er galt her, det ville gøre mig ret så glad.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-05-06 22:53

Hej, du kan finde svaret (og andre nyttige svar) her:

>>>
Right click on your CS shortcut and click on "Properties".
Your "Target" line should read something like this:
CS mod version: C:SierraHalfLifehl.exe -game cstrike -console
CS retail version: C:SierraCounter-Strikecstrike.exe -console

If you want to run CS in full screen, you have to replace the " -win" with " -full":
CS mod version: C:SierraHalfLifehl.exe -game cstrike -console -full
CS retail version: C:SierraCounter-Strikecstrike.exe -console -full
<<<

http://www.fedespil.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1048

Håber dette hjælper.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-05-06 22:56

Og så så lige det er fra Steam (men løsningen er den samme bare fra Steam):

http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=6881&tid=1891122

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-05-06 23:03

Også lidt guf her:

http://www.gaming.dk/6/

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-06 07:23

jeg gætter på det de andre vil have dig til er:
Gå ind i "Games" menuen i dit steam, find Counter-Strike, højreklik på det, gå ind i properties, og slet det der står på den linje hvor du kan skrive (hvis der da står noget)
Hvis der ikke står noget så prøv at skifte rundt på driverne til spillet inde i det, under Options -> Video.