/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Linksite?
Fra : Katiie
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 16-05-06 18:21

For ca. en måned siden oprettede jeg hjemmesiden www.matematikforsjov.dk som jeg faktisk synes er blevet ret så god. Men desværre er det lidt svært at finde besøgende. Så mit spørgsmål er om I kender nogle sider der linker til matematikhjemmesider som min, så jeg kunne få bare lidt flere besøgende.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-06 18:58

En kontrastfattig og blegfesen farvevalg på siden!
Lad dig registrere i de forskellige søgerobotter!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-05-06 19:23

det er næsten ikke til at læse
det skulle du gøre noget ved, så kunne siden blive bedre

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 16-05-06 19:36

Tilmeld dit site på www.chart.dk

//Kettedk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-05-06 21:02

Hej, Katiie. Og velkommen til kandu.
Jeg synes, at det er en underholdende side, du har lavet. Jeg blev helt bidt af at løse opgaver som "i gamle dage".
Der kunne nok være nogen, der kan have brug for lidt hjernegymnastik i disse eksamenstider.

Du kunne også oprette et tip her på kandu med henvisning til siden.

De sure bemærkninger skal du ikke tage dig af. Du er vel også vant til, at drenge mopser når piger blander sig i "DERES" områder.

Jeg er efterhånden en gammel kone, og det fryder mig, at pigerne er ved at komme godt med, -og ligefrem er ved at overhale- drengene i matematik, fysik og kemi. Det er faktisk rigtig spændende fag.

Og farverne er ok. Alt skal ikke være sorthvidt og stålgråt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-06 21:38

Ak Ja, Kvinder de snakker ikke, de skvadre!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-05-06 22:22

De kan i det mindste stave!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-06 22:42

Citat
Alt skal ikke være sorthvidt og stålgråt.

Det er måske derfor der er så mange kvinder der farver hår!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-05-06 16:57

Det gør mænd osse! Altså dem, der har noget at farve! De andre er bare misundelige. Og blegfesne og kontrastfattige