/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sende distributionsliste
Fra : hr_hvalsoe
Vist : 701 gange
75 point
Dato : 16-05-06 13:16

Når der i Outlook 2002 videresendes en distributionsliste, får modtageren blot en mail, hvor der er vedhæftet en meddelelse (MSG fil), men denne meddelelse er helt tom. Problemet opstår ikke ved videresendelse af en almindelig kontakt.

Fremgangsmåden er som følger:

Kontaktmappen åbnes – distributionslisten markeres – der gås i Handlinger – Videresend.

På forhånd tak

Hr_hvalsoe

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 16-05-06 13:19

prøv at lave listen i excel og send den, jeg bruger ofte excel og det virker for mig.

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 16-05-06 14:34

Hej modersvilje, jeg takker for dit indlæg, men det er meningen det skal virke i Outlook.

Alternativt kan alle kontakternes sendes, men det SKAL være distributionslisten, som skal af sted.

Opgaven er for en kunde, hvorfor alternativer ikke er nyttige i dette tilfælde.

Annuller spørgsmålet
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 16-05-06 15:52

Problemet opstår på Exchange serveren tror jeg. Jeg lader problemet ligge.