/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express
Fra : vagnba
Vist : 425 gange
60 point
Dato : 15-05-06 22:32

efter at min harddisk har formateret kan jeg ikke få min outlook express i gang igen. gad vide om jeg skal hen og skifte email adresse. skal lige siges at jeg ikke er så teknisk aanlagt, så hvis nogen har et råd så beder jeg næsten om at få det skåret ud i pap..

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-05-06 23:05

Hvad mener du med "kan jeg ikke få min outlook express i gang igen". Vil den ikke starte, vil den ikke hente post ned eller ikke sende post. ja der er mange muligheder og hvis jeg får nærmere besked kan jeg måske hjælpe dig mere, men her er nogle gæt.

Den kan ikke hente eller sende mails? Har du sat din mail op i Funktioner Post-konti. Har du i det hele taget lavet en internet opkobling? Det skal du lave under Netværksteder.

Kom med en nærmere beskrivelse af problemet og jeg skal prøve at hjælpe dig

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-05-06 23:05

Hvad mener du med "kan jeg ikke få min outlook express i gang igen". Vil den ikke starte, vil den ikke hente post ned eller ikke sende post. ja der er mange muligheder og hvis jeg får nærmere besked kan jeg måske hjælpe dig mere, men her er nogle gæt.

Den kan ikke hente eller sende mails? Har du sat din mail op i Funktioner Post-konti. Har du i det hele taget lavet en internet opkobling? Det skal du lave under Netværksteder.

Kom med en nærmere beskrivelse af problemet og jeg skal prøve at hjælpe dig

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-05-06 23:05

Hvad mener du med "kan jeg ikke få min outlook express i gang igen". Vil den ikke starte, vil den ikke hente post ned eller ikke sende post. ja der er mange muligheder og hvis jeg får nærmere besked kan jeg måske hjælpe dig mere, men her er nogle gæt.

Den kan ikke hente eller sende mails? Har du sat din mail op i Funktioner Post-konti. Har du i det hele taget lavet en internet opkobling? Det skal du lave under Netværksteder.

Kom med en nærmere beskrivelse af problemet og jeg skal prøve at hjælpe dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 23:10

forstår dig heller ikke helt - kan du finde den - er det bare som du ikke kan sende og modtage ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 23:15

hvis det er tdc du er koblet op hos kan du finde opsætningen her:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P56022

den kan dække andre udbydere også med små forskelle

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 15-05-06 23:22

jo jeg kan finde den, men værten kan ikke finde POP3. og jeg har ikke min adgangskode mere, da den er forsvundet sammen med alle mine mapper da harddisken gik i sort

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 23:28

hvilken udbyder har du ????????

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 15-05-06 23:38

stofa kabel fra telia.. men jeg er bange for at jeg bliver nødt til at skifte emailadresse da den jeg har er oprettet hos tdc.. og jeg bruger den når jeg kører mobil modem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-06 07:22

Efter nyindstallation af outlook Express skal mailkontoen opsættes igen og der skal bruges:
kontonavn
Adgangskode
Fra der hvor mailadressen ligger
Ellers er det umuligt.

Ps. det kan ikke mere lade sig gøre at lægge en gratis hotmail ind i Outlook Express.

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 16-05-06 11:57

du ved den forsvandt sammen med formateringen. hvordan opretter jeg så en ny konto. hvis der er nogle der kan hjælpe mig med det..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 16-05-06 14:56

vagnba --------- ring til deres hotline de hjælper sikkert gerne - eller se på deres hjemmeside om der er automatisk opsætning - du har jo fået nogle oplysninger før du kunne bruge nettet ikke

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 16-05-06 23:14

Tak for svaret miritdk. noget af det kunne da bruges, og jeg fik da også næsten løst problemet. men måtte skifte mailadresse..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-05-06 23:16

det var jo næsten til at forudse når du før havde tdc og nu stofa - men godt det løste sig - øhhh næsten ???????? Måske ikke helt alligevel ???????