/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjelp til xp internett..............
Fra : anonymm
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 08-12-02 00:42

Jeg har en windoes xp..............
Når jeg skriver http://www. og aderesse videre vil den bli lagt der det vil si at f.eks jeg skriver www.kandu.dk og neste gang jeg skal gå inn på det trenger jeg å skrive bare www.k så kommer alt av seg selv jeg vil fjerne alt derfra hvordan gjør jeg det?
og det er det samme med hvis jeg går inn på søkeside og skriver så neste gang taster jeg første bokstaven så kommer alt fremm hvordan fjerner jeg det også?
jeg har prøvd på internett:
Tools--->internet options...--->delete cookies... og delete files (fra koblet og uten),men det virka ikke

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 08-12-02 00:59

men hvordan fjerner jeg det som er der fra før da?

Kommentar
Fra : smurfi

Dato : 08-12-02 01:06

Da kan du vel gå på General og fjerne det som er i History vil jeg tro......

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 08-12-02 01:24

hvordan?

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 08-12-02 01:36

Har du ryddet oversigten under kontrolpanel - internetinstillinger - generelt - oversigt - ryd oversigten

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 08-12-02 01:45

anonymm skrev blandt andet:

> Tools--->internet options...--->delete cookies... og delete files (fra
> koblet og uten),men det virka ikke

Prøv i stedet Tools--->internet options>(og så bliver det på dansk herfra:)
Indhold>Autofuldførelse (oversæt selv) - og så kan du vælge forskellige
autofuldførelser eller slå det hele fra.

--
vh
Ole C

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 11-04-05 23:10

Tak for svaret Ole C.