/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
website virker ikke på min pc
Fra : sidal26
Vist : 687 gange
200 point
Dato : 15-05-06 07:02

jeg kan ikke længere komme ind i forum's som www.billig-scooter.dk og www.babyklar.ipbhost.com Hvad kan jeg have "trykket" på som nu nægter mig adgang til dissewebsites? Jeg har prøvet at scanne min pc med spybot og brugt CCleaner samt søgt efter virus med Norton, uden at finde noget snavs.
Det er sket inden for en uge at det ikke virker og jeg kan ikke mindes at have trykket på noget der skulle få siderne til ikke at virke mere.

Håber I kan hjælpe

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 15-05-06 07:32

Bruger du en webaccelerator eler lign? Feks googels?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 07:39

er det selve siderne eller login du har problemer med ???

Hvis du simpelthen ikke kan komme ind på siden kan det være din popup-stopper eller måske din firewall.....
prøv at holde CTRL nede samtidig som du klikker dig ind

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-05-06 07:42

Der kan være mange årsager her er blot 2:
1. Bruger siderne Java, som du måske har fået fejl på?
2. Har du på en eller anden måde fået låst bestemte sider i din firewall? Prøv at slå firewallen fra.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-05-06 08:04

Hvilket styresystem , hvilken browser og hvilen firewall bruger du:

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 15-05-06 08:37

Kan det være så simpelt, så du skal fjerne dine cookies?

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 15-05-06 09:44

LasseThorsted: Jeg bruger ikke webacceeleratorer

MiritDK: Jeg kan slet ikke komme ind på siderne. Jeg har ikke en decideret popupkiller men bruger windows firewall (med popup killer). Jeg vil prøve med CTRL når jeg kommer hjem.

Brassovitski: mht. java ved jeg det ikke? Jeg har ikke tilføjet nogen sider der ikke må besøges

Transor: Jeg bruger XP, IE og windows firewall

Surdsusan: Når jeg bruger CCleaner sletter den også mine cookies, så det kan ikke være dem

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 200 point
Dato : 15-05-06 09:51

Hej, prøv at installere Firefox (du kan altid fjerne den igen bagefter):

http://www.mozilla.com/firefox/

Hvis den virker er det pga din opsætning i IE. Hvis den heller ikke virker er det nok pga din opsætning af firewall.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-05-06 15:24

Halløjsa
Slå Windows firewall fra.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 15-05-06 17:45

Nu ha jeg prøvet at installere Firefox og så virker det. Hvordan løser jeg så problemet i IE?

Kan man reparere IE?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 18:33

repair af xp kig her punkt 4

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 18:34

Lawitt........ hvorfor virker det med firefox ???????????

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-05-06 20:04

Det gør det da fordi der er et problem med IE som sikkert kræver en re-install:

http://www.theeldergeek.com/repair_ie6.htm

Tricket med at bruge Firefox er fedt fordi den ikke bruger samme settings som Windows eller IE så det er noget nemmere at isolere hvor et problem er...

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 15-05-06 20:12

Tak for svaret lawitt.

Jeg lavede en systemgendannelse 10 dage tilbage og nu virker det igen. Så jeg må have gjort noget selv!!!!!

Til alle jer andre tak for hjælpen..... Det er el nok rart med så mange der gider forsøge at hjælpe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 21:00

godt du fik rettet det sidal26

ahaaaaa lawitt - jamen det var godt med en forklaring