/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Vision Met-In
Fra : Scooter-fjæs
Vist : 861 gange
20 point
Dato : 14-05-06 22:09

Hej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har lige købt en Honda Vision fra 1997. Men den kan kun køre 40 km/t og snyder mig for de sidste 5 km/t. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogle sider med tundele, hvor der er en faktisk prisliste, og mulighed for bestilling. Er der nogle der kan hjælpe mig, med nogle links til tun-shoppe på nettet? Jeg har læst et par indslag er på kandu.dk omkring tuning af en Vision. Og jeg er kommet til den konklution, at jeg vil købe Variator og udstødning for at få mere fut i fætteren. Kan man få en tun udstødning der ikke vækker hele kvateret når jeg drøner på arbejde kl 03.30 om morgen?

På forhånd tak.....

Scooter-Fjæs

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 15-05-06 11:21
Accepteret svar
Fra : Andenden2

Modtaget 20 point
Dato : 15-05-06 14:25
Godkendelse af svar
Fra : Scooter-fjæs

Dato : 15-05-06 21:55

Tak for svaret Andenden2. Nu blev jeg fattig *GG*

Kommentar
Fra : Scooter-fjæs

Dato : 15-05-06 21:58

Hov!!! Det var dennis der skulle have de point. men man skal jo lige lære sitet...

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 16-05-06 00:00

Hihi det går skam nok..

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 16-05-06 08:15

Det skal du ikke være ked af hehe