/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio NRG
Fra : hvidtiger
Vist : 597 gange
125 point
Dato : 14-05-06 18:03

Min kærestes Dr.Big er begyndt og blive godt slidt og kan snart ikke betale sig og lave eller skifte reservedele på længere. Nu er det er stor scooter og hun vil gerne have en stor scooter igen. Jeg forslog så den nye Piaggio NRG da den også er en stor scooter. Men udover det ved vi ikke så meget om den. Er der nogle der ved noget om den evt gode og dårlige ting ved den?

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : kevin_andreasen

Dato : 14-05-06 21:47

Det er en super god scooter..

rigtigt slidstærk motor..

men prøv at kig på Gilera runner, den har 12 liters tank som jeg ville mene er et kæmpe plus

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 14-05-06 22:06

Oki.. Jamen kan man få en LC motor på en Piaggio NRG 30ér scooter eller er det kun 45ér scooterne som har det?

Hvor længe eller hvor mange km kan sådan en scooter holde til før der skal foretages en hovedreperation, sådan ca?

Mvh Hvidtiger

Accepteret svar
Fra : speed210

Modtaget 125 point
Dato : 15-05-06 21:55

min nrg holdte 28000km så skulle den have nyt stempel og cylinder men ellers var den rigtig god meeen jeg vil nu foretrække runner da det med den store tank og den har et fantisk lys både høj og lav

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 17-05-06 08:53

Tak for svaret speed210.