/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BjarneD
Fra : Mone
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 14-05-06 12:29

Tak for hjælpen
htpp://www.kandu.dk/spg84159.aspx

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-05-06 19:52

BTW...... er det ikke lidt synd for mone når hun får alle de her mails ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-05-06 11:18

Giv point'ene til miritdk eller en anden der sætter pris på sådanne.
Jeg kan ikke omsætte point til hverken cool cash eller andet brugbart såååh!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 11:24

Bjarne dit fjols - du aner jo ikke om den ene eller anden samler point - lad nu være med det barnagtige pjat når mone synes du fortjener et ekstra tak !!!!!!!!!!!!!!!

ps... at de point så reelt ikke burde være der er noget andet i og med at de netop ikke kan bruges til noget som helst. Men af og til er det en måde at vise man er glad for et svar - tag det op i en tråd igen igen igen igen og kom med et alternativ.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-05-06 11:26

Ok. Bjarne, så gør jeg det.

Jeg har det på samme måde. Men da jeg ved, at der er nogen
der syntes de point er meget vigtige, tænkte jeg, at jeg hellere
måtte give til alle så ikke jeg fik en over næsen.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 11:28

mone altså................ pointene betyder netop intet - så annuller i stedet for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 11:29

og kan vi så blive enige om at kandu brugere forsøger at hjælpe hinanden uanset det åndsvage point system ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-05-06 11:30

Helt fint Mone.
Din kommentar passer da fint med mine iagttagelser.

Når miritdk kommenterer her efter, at have læst min opfordring til at lukke dette så må det da være på grund af ønsket om at hente pointene, æ å.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-05-06 11:34

Jeg ville af og til ønske at de point ikke fandtes

Jeg annullerer hermed spøgrsmålet.
(ØØØØhhhhh, det kan jeg da vist ikke når der er svaret vel?)

Mvh Mone
Og god dag

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-05-06 11:35

Citat
og kan vi så blive enige om at kandu brugere forsøger at hjælpe hinanden uanset det åndsvage point system

Nogen gør!
Andre er vilde med point da dette åbenbart opfattes som en konkurrence, hvor det bare gælder om at "vinde", eller måske er det bare lidt ekshibitionisme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-06 11:39

jo du kan annullere når du ikke har accepteret

Bjarne lad være med at formode og forsøge at gøre nogen kede af det for hulan

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-05-06 11:43

Nåe ja, nu kan je se det.

Tak for snakken

Ha' en god dag

Annuller spørgsmålet
Fra : Mone

Dato : 15-05-06 11:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål