/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
...
Fra : Capoeira8
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 14-05-06 02:30

Når jeg ruller ned med min rulle knap på min mus fx i en hjemmeside så lagger det rigtig meget har fundet løsningen det er fordi jeg ikke har installeret musen men kan ikke finde musen's cd hvad kan du eks hede?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-05-06 07:05

prøv at tage batterierne ud, det står sikkert under dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-06 09:12

Som regel står der på undersiden af musen både frabrikat, produktions- og serienummer. Hvis du lægger disse oplysninger hér i spørgsmålet, hjælper vi dig med at finde en driver.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-05-06 10:15

Kanon overskrift.

På den måde kan man virklelig på forhånd orientere sig og læse sig til, om det er et spørgsmål man evt. kan hjælpe med, og på den måde undgå at åbne en tråd, hvor man alligevel ikke kan hjælpe. Samtidig spilder man ikke sin tid.

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 14-05-06 10:41

Jeg ville gå ind i Enhedshåndtering og fjerne musen - herefter tryk på Opdater - og Windows geninstallerer selv musen igen - og så skulle den virke. Kun hvis det er en meget speciel mus, skal du have en speciel driver - ellers ikke.