/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Køb af dvd film
Fra : zonkeren
Vist : 646 gange
280 point
Dato : 13-05-06 19:03

Står og skal købe en masse film for omkring 3000 kr. Tænkte på hvor der er det bedste sted hvad angår pris og rabetter. Har set på moviezoo at de tilbyder 10%, men de har ikke alle de film jeg har i tankerne.

Ville gerne høre jeres anbefalinger, gælder både online og i butikker. Det er primært mafiafilm/gangstafilm og komedier.

På forhånd tak

zonkeren

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 13-05-06 21:00

vi køber ind imellem dvd film i blockbuster. de har mange brugte til billige penge. og tit 3 for 2´s pris

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-05-06 00:06

Køber ikke selv ret mange film, men har en ven der smider for ca. 1000kr. i måneden på: http://www.dvdoo.dk

Og han er i hvertfald meget tilfreds

Vh fluffy

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-05-06 00:35

Både ALDI og SuperBrugsen har lige nu, rigtig gode tilbud på kasser med DVD'er i forskellige genrer.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-05-06 10:28

Tjaa det er nu ikke fordi der er særlig mange gode film imellem disse tilbuds æakser sys jeg vil.du

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 10:38

Det bedste sted at købe DVD film er selvfølgelig; www.cdon.com. Der finder du en masse fede dvder til super billige priser, der kan man også købe hele sæsonner af serier. Den bruger jeg i hvert fald. Der er også mulighed for at købe spil til både PC, PS2, PSP osv.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-05-06 10:52

vi handler aldrig dvd film på nettet, men køber altså en del i blockbuster, sys du skulle tage et kig denede

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 11:05

WWW.CDON.COM!
Hvis det er fordi du er bange for sikkerheden, drejer det sig bare om at have en god firewall,antivirsu og antispyware remover der er up to date på din pc, cdon klarer resten.

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 280 point
Dato : 14-05-06 11:30

Jeg har handlet disse steder:

www.cdon.com
www.axelmusic.dk
www.dvdoo.dk

Ingen problemer overhovedet med at købe film der.

Der er også:

www.laserdisken.dk God og anerkendt gammel importør.
www.stereostudio.dk Godt udvalg og en vældig mængde af de bedste film til en 50'er.

Så er det bare at shoppe lidt rundt, se hvem der kan leverere dine film billigst og derefter prøve at forhandle lidt med dem.....

God jagt.

Kommentar
Fra : zonkeren

Dato : 14-05-06 15:06

okay tak for svarene..

Synes CDON virker som et godt sted..

Tænkte også på et sted som videonetto, har set de har stort sortiment, til alve priser. ER bare lidt nervøs for kvalititeten, da der sælger brugte film. Har også været et program(operation X) tror jeg, om at mange af filmene er piratkopier.

Nogen der har nogle erfaring her, og om det har nogen nævneværdig betydning for kvaliteten..?

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 15:11

Jeg syntes helt personligt at du bare skal bruge www.cdon.com. De er annerkendte forhandler, som man kan STOLE på, tror mig. Og medhensyn til de andre "videonette" med brugte film, og muligvis piratkopir, lad være med at bruge dem. Fordi du kan risikere at filmen du køber er i stykker fordi den er brugt, og hvis det er en piratkopi, kan de altid sige at de ikke kender til dit køb af pirtakopien, hvis politiet bliver indeblandet. Derfor vil jeg sige at med sundeste fornuft; BRUG WWW.CDON.COM.

Kommentar
Fra : zonkeren

Dato : 14-05-06 16:16

Ja det nok meget fornuftigt..

Tror jeg støtter cdon.com..

tak for svarene igen..

Godkendelse af svar
Fra : zonkeren

Dato : 14-05-06 16:16

Tak for svaret IceCap.