/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Hjælp mig!
Fra : salacia
Vist : 584 gange
73 point
Dato : 13-05-06 16:19

Hej
Jeg så et flot maleri af Mogens Balle i nr. 15 i 'Hvad er det værd?' programmet på DR1.

Jeg vil gerne se et billede af maleriet, fordi den udsendelse jeg så på nettet, ikke havde en særlig god kvalitet. Jeg vil også gerne se andre malerier af Mogens Balle - er der nogen der vil være søde at hjælpe mig?

Jeg kan kun sige at maleriet er Cobra stilen.. og at maleriet er abstrakt komposition fra ca.1958

Please hjælp mig...

Kommentar
Fra : miritdk