/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
gravid
Fra : gal
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 07-12-02 20:44

hvor hurtig kan man bruge en gravit test

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-12-02 21:01

Hej gal

En graviditetstest er i princippet brugbar med det samme. Du kan læse nærmere her:
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/faq.asp?faqid=39&kid=5

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : sacha

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-02 23:10

Hej gal

Du kan i reglen bruge en graviditetstest dagen efter udebleven menstruation. r den negativ bør du dog gentage den en uge eller to senere, da du så har dannet mere graviditetshormon, HCG. De der er på markedet idag har jeg gode erfaringer med. Så held og lykke.

Hilsen Sacha

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-02 11:32

"gal" <gal.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:v0sI9.61635$HU.4283868@news010.worldonline.dk...
> hvor hurtig kan man bruge en gravit test

Det er nok lidt forskelligt, men da vi ventede barn nr. 3, blev det
konstanteret, allerede den dag menstrautionen udeblev. Hvis du vil være helt
sikker på resultatet, skal du nok vente, et par dage ekstra.

Mvh. www.tjekmig.dk