/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke indlæse backup
Fra : Dakota
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 13-05-06 08:56

Jeg har taget en backup af mine dokumenter.
Min computer brænder sammen.
Jeg få en ny computer.
Jeg indlæser samme XP-Pro program, men nu vil den ikke læse
backup dvd.
Den siger at jeg ikke har den rigtige licens.
Hvad gør jeg.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 13-05-06 09:19

da du indstalerede xp igen , har du så oprettet presis den samme bruger som du lavede bacup fra , og er den sat til som administrator , så burde det køre

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 10:09

Du skriver ikke hvordan du ha taget backup, hvis du bare har kopieret div. filer til en skive skulle der ikke være problemer. men hvis du har taget backup via windows på den gamle computer, får din backup et nummer som passer til denne og kan måske kun åbnes af den gl computer.
Du har fået ny computer med ny harddisk lagt samme program ind, jeg går ud fra at du stadigvæk har den gl. harddisk, sæt den til som slave i den nye computer og start den op, gå ind og se om din nye computer kan finde din gl. harddisk, hvis den kan det kan du også overfører de dokomenter til den nye harddisk.

dr.dem

Kommentar
Fra : Dakota

Dato : 13-05-06 10:37

Jeg har muligvis ikke brugt samme brugernavn på den nye computer. Godt set.

Jeg lavede backupen fra Nero.

Tak for svarene hidtil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-05-06 10:47

Det skal nemlig være præcis det samme som fra den pc du tog backup.