/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Usb problemer
Fra : hjerterum
Vist : 435 gange
300 point
Dato : 12-05-06 22:17

Godaften.. er der et klogt hoved til stede her i aften.... jeg har lige købt en brugt bærebar pc med XP på og alt ser ud til at virke indtil jeg skulle tilslutte min lille Plextor harddisk med USB stikket den kan den ikke finde hvad er der lige galt her..... alt andet jeg tilslutter virker fint i USB porten... HJÆLP jeg skal bruge den som gave om et par dage...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-05-06 22:28

Det er IKKE alt hvad der kan tilsluttes en USB port, som windows har driver til, så du må have en sådan STORAGE driver.
Prøv at søge på nettet!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-05-06 22:33
Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 12-05-06 23:00

Kan ikke finde en driver...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-05-06 23:19

Du skal ind under download

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-05-06 11:04

Har du ikke en driver til din usb hd. Den skal du lige installere før du plugger den i stikket.
Det ser nemlig ikke ud til at der findes en på Plextors side da de skulle være med i XP

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-05-06 13:36

Start comp
sæt USB stikket til
tænd for usb HD
højre-klik på denne comp
vælg administrer
vælg diskhåndtering
nede til højre kan du se din eksterne HD ( hold øje med størrelsen)
I det første grå område hvor der kan stå Disk 1
h-klik og vælg opdater til dynamisk disk.
Hvis der ikke er lavet partitioner og formateret kan du gøre det mens du er i diskhåndtering.
Kig evt. Her:
Partitioner af Bent Juul
http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/