/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Nvidia Driver i 1366 x 768
Fra : Douink
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 12-05-06 22:10

Hejså jeg er ved at overveje en fjernsyn der kører 1366 x 768 i opløsning

Jeg har et Nvidia Geforce 6800 Ultra. Selve kortet og dets størelse tror jeg ikke har noget at sige om man kan få den til at kører 1366 x 768.
Men jeg vil gerne høre om nogle kender løsningen for at få driverne sat til at kører 1366 x 768 så jeg kan kører fra computer til min kommene TVs opløsning?

Med Venlig Hilsen

Douink

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 12-05-06 23:32

Du skal ind i egenskaber for skærm (højreklik et tomt sted på dit skrivebord / egenskaber) vælg så indstillinger > avanceret > og liste over tilstande, hvis kortet kan kan du vælge det herinde.
Eller skal du ind på www.nvidia.com og downloade opdaterede drivere

Hvis dit grafikkort og TV har DVI skal du bruge denne mulighed.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-06 02:03

Som bsservise skriver: højre klik et tomt sted på skrivebordet ,men vælg NVIDIA Display gå ud og klik på dit skærmnavn (mit viser ADI M700) der kommer du ind hvor du kan indstille opløsning, klik på linien Skrærmopløsninger og opdateringer, du kan også indstille andet ved at klikke på andre linier.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-06 02:06

Citat
Skrærmopløsninger
skule selvfølgelig have været Skærmopløsninger, jeg er ved at være søvnig

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 14-05-06 23:18

har været der inde og prøve at add. men den vil kun bruge opløsning 1360 x 768 hvor jeg skal have en opløsning på 1366 x 768.
Mon ikke der findes et lille program der kan sådan noget.
Kan det være for at jeg ikke har sat TV skærmen til og bare prøver at lave opløsningerne på min computer skærm.?