/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Falmet kaleche
Fra : Desimule
Vist : 1214 gange
50 point
Dato : 12-05-06 08:28

Hej. Er der nogen der har erfaring med hvordan man kan behandle en sort, falmet kaleche på en klapvogn. Det er en "Emaljunga" og materialet er noget vinyl-agtigt.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 12-05-06 09:06

I næstel alle kiosker ved benzintankene kan du købe venylrens og venyl makup. mvh Kissan

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 12-05-06 09:20

Det duer ikke med vinyl-makeup, det skal være noget der farver.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-05-06 11:22

Bare lige: Hvad har det med politik at gøre??

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-06 11:35

Du kan købe noget specielt spraymaling i flere farver, der er beregnet til den slags vinyl/nappa.

Jeg har med held brugt det både på dørindtræk i en bil, og på en kaleche til en sidevogn på en motorcykel. Det er utroligt holdbart, og du kan ikke se bagefter at det er "hjemmemalet"

Du kan få det hos farvehandleren eller også hos butikker der sælger biludstyr, Cardic o.lign.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 12-05-06 12:07

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 12-05-06 12:13

Jeg ved ikke hvordan mit spørgsmål er havnet under "Politik". Men det er første gang jeg prøver det her, så jeg har jo nok selv klokket i det . Men jeg har fået et godt svar, og det synes jeg faktisk er meget fint, netop i betragtning af, at det er havnet et forkert sted. Men Erling, du må da godt nok kede dig meget, hva' ?