/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mitsubishi Carisma 1,8 ´LS GDI Årg 98
Fra : jensegon
Vist : 592 gange
40 point
Dato : 07-12-02 16:41

Når jeg har stillet bilen og låst den og kommer tilbage til den igen, har den selv nogle gange åbnet et af sidde vinduerne (det er ikke den samme hver gang).Hvad kan jeg gøre ved det.
Ret træls når det er regnvejr.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-02 19:48

Fra min egen Carisma ved jeg at der er strøm på de elektriske vinduer indtil 30
sek efter man har taget nøglen.

Jeg gætter på at der er en overgang i et relæ, eftersom det ikke kun er èt vindue
det drejer sig om, så tror jeg ikke fejlen ligger i rudetrækket eller kontakter.

Mix
www.mitsubishi-klub.dk

"jensegon" <mailto:jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
"Mitsubishi Carisma 1,8 ´LS GDI Årg 98"

> Når jeg har stillet bilen og låst den og kommer tilbage til den igen,
> har den selv nogle gange åbnet et af sidde vinduerne (det er ikke den
> samme hver gang).Hvad kan jeg gøre ved det.
> Ret træls når det er regnvejr.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.198.135.222)
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 13-12-02 14:12

Hej jensegon:
Glem alt om RISKOGERS tandhjul. Fejlen er 110% elektronisk,og da du oplyser, at det ikke er samme rude hver gang. Er fejlen ikke i dørene, men snarere i det relæ som styrer rudehejsene. Du bør efterse dette for fugt og/eller dårlige lodninger og isoleringer. Så tror jeg der kommer styr på de løbske vinduer.
Hilsen Az...

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 17-02-06 14:49

Tak for svaret.
Den var bare ikke helt rigtig. Det viste sig at når jeg stod ud af bilen kom jeg til at trykke på kontakten med min albue, som du så rigtig skrev der er strøm på 30 sek.
Venlig hilsen
JENSEGON