/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny sang med ?????????????????
Fra : Mordex
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 11-05-06 13:20

Hej.
Jeg har hørt en sang som jeg ikke ved hvad hedder... Jeg ved heller ikke hvad kunstneren hedder eller hvad hun synger... MEN, ved at hun i videoen ligner Jessica Simpson for jeg troede det var hende, men det er det ikke... Hun har i hvert fald lyst hår... Mener vist også at hun har noget rødt tøj på i videoen men er ikke sikker... Hvad kan det være??

Mordex

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-05-06 13:29

Der er ligegodt mange muligheder - men nu ved vi, at det ikke er Jessica Simpson. Hvilket sprog synges der på?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-05-06 13:32

Hehe... Nu er det min kone der gerne vil have sangen, så jeg er ikke sikker, men tror hun synger på engelsk, måske er der lidt andet med også (iransk???)... Hun synger vist (i omkvedet) da da da dam dam eller så´n noget hvis det skulle hjælpe hee

Annuller spørgsmålet
Fra : Mordex

Dato : 11-05-06 14:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har selv fundet svaret...
Det var Marie Serneholt med Thats the way my heart goes