/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Netcafe
Fra : chahin
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 11-05-06 12:54

Goddag

Jeg har lige et spørgesmål og håber i kan svarer mig på det.

det er vdr. jeg vil åbne netcafe og vil tilslutte net forbindelse hos TDC
spørgesmålet er hvilken hastighed anbefaler i en netcafe skal have med ca 30 stk.'er pc'er ?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 11-05-06 13:40

Det skal helst være en god hurtig forbindelse, for alle de unge spiller jo via nettet. Men jeg ville prøve at ringe til TDC og høre hvad de ville kunne tilbyde dig.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-05-06 13:51

enig i ovennævnte, og som erhverv kan du få større hastigheder, og så heller ikke afhængig af forbrug...

de kan rådgive dig, og meget kan du se på TDC hjemmeside erhverv..

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 11-05-06 13:54

Jamen det er bare lige hastighedem jeg mangler . 1 mega bit eller 2 ?
hehe det er lige det jeg mangler :D

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 11-05-06 15:04

Hej

Så høj som mulig og billig ihvert fald 2 og opefter men tal med tdc de kan hjælpe dig

Hilsen Orpe

PS. Lykke til med Necafen

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-05-06 16:17

2 Mbit er ALT for lidt! Jeg vil påstå at du minimum skal have 1 Mbit download pr computer... altså 30 Mbit til 30 computere (kan allerede nu hører TDC gnider sig i hænderne)

til upload er 512 Kb/s nok rigeligt på computer men langt fra optimalt

Jeg ved at Boomtowns netcafeer kører på en 100 Mbit/100 Mbit linie... Men Boomtown er jo også ejet af TDC

Iøvrigt koster en 100 Mbit/100 Mbit linie kun 500 pr måned i Sverige for private... sammenhold lige den pris TDC tager for sådan en linie til erhverv og fald så død om!

Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-05-06 16:38

Ring til TDC Erhverv og snak med en rådgiver. Deres nummer er 80808067

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 11-05-06 17:23

Som sagt tidligere, ring da til TDc og snak med dem. De kan både fortælle dig priser, hastigheder mm.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-05-06 22:39

Hvorfor skal det lige være TDC?

JE ger sikker på at du vil være godt hjulpet ved at undersøge markedet og indhente tilbud fra de forskellige leverandører og så tale med deres tekniske eksperter som alt andet lige ved en del om den slags ting, den måde du stiller spørgmsålet tyder ikke på du har tænkt særlig langt